לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

שטויות קטנות


הסופ"ש האחרון היה מלא חוויות אשר גרמו לי להיכנס לסרטים עוד יותר.

הפרידה האחרונה שלי אומנם הייתה קלה אך ככל אחת מהפרידות היא גורמת לך לחשוב קצת ואולי אף לערער את ביטחונך [מה שמאוד פשוט לעשות אצלי].

אני לא יודעת עד כמה אני רוצה לספר את מה שקרה במילים מדויקות כי הבלוג הפך להיות מאוד לא אנונימי ויש כמה פרסונות שלא ארצה לשמוע מהם תגובות, אך אני אשתדל להסביר יפה...

יום שישי הייתה מסיבת הגיוס לגלאל [שהגיוס זה כמובן פוסט בנפרד], והיא התעקשה ללכת למועדון שלא אני ולא אחיה לא התלהבנו ממנו. אך כיוון שאנחנו אוהבים אותה יותר ממה שמגיע לה, ניכנסו קצת אחרי חצות לאוטו ופנינו אל עבר המועדון הרועש.

באוטו היינו אני, גלאל וחגית [חברה שלנו] ובאוטו השני אח שלה ועוד חבר אחד, היינו אמורים לפגוש ליד המועדון עוד שני חברים של אח שלה [ארז].

אני גלאל וחגית הגענו ראשונות למועדון ואני חיכיתי בצד בזמן שיגשו ארז וחברים שלו ושגלאל וחגית יתפסו את היחצן שלהם שיכניס אותנו.

אחד החברים של ארז היה אליה. מכיוון שאפעם לא ראה את גלאל חשב בהתחלה שאני אחותו של ארז וזה היה מבדר לכמה שניות.

תארו לעצמכם כמאה צעירים שמנסים לקנות כרטיס בחלון מאוד קטן... לא מראה מלבב ובטח לא סיטואציה שהייתי רוצה להיות נוכחת בה, אז הייתי חכמה ופשוט חיכיתי להם בצד. בהתחלה עמדתי עם ארז ואליה [ושאר החברים שאת שמם אני לא מזכירה מכיוון שאינם רלוונטים] ותיכננו לברוח לגלאל, ואחרי שלקחו את ה'ויאייפי' שלנו עמדתי בצד והמתנתי לכרטיסי.

ניגש אליי אליה ודיברנו לנו מעט, הוא התברר כבעל ידע רחב בתחומים הנכונים וזה נראה לי מגניב מאוד [גמני חושבת שזה נשמע מאוד שנות השישים P:].

במסיבה התברר שהוא עוד יותר מגניב משחשבתי, הוא מכיר את דארין, הוא מצחיק, הוא יודע לרקוד... והקטע שממש עושה את הערב -  אני מוצאת חן בעיניו.

אתם שואלים מה הבעיה בבחור חמוד ומעניין? נשים רגע בצד את עניין הסלקציה הקשוחה שלי ועניין החוסר ביטחון ועוד כמה שטויות קטנות... אני חושבת שיש מישו שמוצא חן בעיניי והמישו הזה הוא לא סתם מישו אלא חבר שלו בכבודו ובעצמו [תעשו את חשבון לבד].

אני לא אומרת שהוא לא מצא חן בעיני, בדיוק ההפך, אבל השני....

בכל מקרה לא מספיק לי צרות בחיים אז גם החלטתי להידלק על שני בחורים, חברים, בו זמנית... אני והכישרון שלי...

אני לא מצליחה להחליט מה אני רוצה [טוב אל תתפלאו אני לא יודעת מה ללבוש בבוקר ואתם רוצים שאני אחליט בין שני בחורים - ואני נמנעת פה ממילים  מיותרות גלאל אחרי הכול הוא... דאמ]

 

טוב לפחות יש לי שבועיים לחשוב, הרי שניהם בצבא, משרתים ביחד, ישנים באותו חדר...

מגיע לי איזשהו פרס על הכישרון המיוחד שלי להביא צרות לחיים!

נכתב על ידי , 4/2/2008 08:21  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-5/2/2008 14:57




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)