לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

שים לב! פוסט ללא פואנטה לפניך.


בסופ"ש האחרון ההורים שלי לקחו חופשה באילת, מה שאמר בעצם שאני ואחותי נשארות לבד בבית. התכנונים לאותו סופ"ש התחילו כבר לפני כמה חודשים וזה כלל המון התלחששויות,דיונים וכוכבים בעיניים.

בפועל העניינים הסתדרו קצת שונה.

בילינו בנעימים עם ערימות חטיפים וצפייה בסרטים שונים ומגוונים. פרט לאוכל שהכנו לעצמינו בבית, כל הקרובים החליטו שזה הזמן המתאים להאכיל אותנו.

תארו לעצמכם מה זה כשסבתא חושבת שאתם לא אוכלים טוב בבית... אני חושבת שאני עדיין מנסה לעכל את ארוחת שישי...

בכל מקרה אני כבר מסתכלת על אוכל בזווית קצת אחרת =/

 

נעשה check על רשימת הדברים שרשמתי לעצמי: 

- לסדר את פינת השקיות לאלתר check

- להתחיל ליישם מטרות ארוכות טווח [בתהליך...]

- לקבל החלטה [בתהליך...]

 

אני במצב קשה...

 

אגב בקשר לעניין ההוא שמשגע אותי...? אני חושבת שסופ"ש הקרוב יהיה גורלי במיוחד... מכמה בחינות [שמישו יעזור לי].

נכתב על ידי , 11/2/2008 08:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)