לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

עושים סדר [אני צריכה חיבוק!!!]


האמת שאני כן נהנתי בשלושת הימים האחרונים... יום שישי הלכתי ועשיתי סוף סוף את קיצור הפוני הנחשק אך לצערי זה עלה בבגידה מביכה בספר שלי [כן פה אני נותנת לכם להגיד כמה שזה היה נבזי מצידי...] ובצהריים אספנו תיקים ונסענו לצפון.

בת דודה שלי שעוד [בערך] מעט חוגגת 17 שוב הצליחה להפתיע אותי עם תספורת חדשה וסיפורים חמים. ישנתי איתה בחדר ובואו נגיד שהייתם נותנים הרבה כדי לשמוע ולו מקצת על מה שדיברנו.

הסדר עבר בחביבות יתרה, הקריאה הייתה מהירה והאוכל היה טעים הפעם. אחרי הסדר בת דודה שלי גררה אותי לראות את החברים שלה. הלכנו לבית של חבר שלה והיה שם עוד זוג ובחור קצת מוזר שקוראים לו מקס. אני הייתי שבוזה באותו ערב וכל מה שחשבתי עליו זה לזחול למיטה החמימה. משום מה זה מאוד הטריד את מקס והוא כל הזמן דאג למה אני כל כך עצובה. גאד כמה פעמים צריך להסביר לבנאדם שאני רוצה כרית אמיתית ולא אותו בתור אחת!!! 

אח"כ הם הכריחו אותי לשחק באמת או חובה שבמהלכה בת דודה שלי חשבה שזה יהיה משעשע אם אני ומקס נתנשק... זה לא באמת היה משעשע כשהוא ליווה אותנו הביתה וכשנפרדנו לשלום הוא צלצל אליה ושאל אם אני מעוניינת .

כיוון שהם גרים ליד יערות [כן יש ערים כאלה בארץ שמוקפים בעצים ולא בבטון] יצאנו אתמול באיחור של 4 שעות לפחות לטיול במפלים. העיניין הוא שהמפלים היו יבשים וירדנו את כל הסלעים ואז עלינו דרך צוק בחזרה. זה היה כמעט כמו טיול שנתי רק בלי מורים שצועקים באוזן 'לא לרוץ או שתיפלו'. בסופו של דבר ממש ליד הבית בת דודה שלי החליקה על אבן, נפלה, פתחה את היד והצליחה גם לנקוע את שתיהן [אה וגם לפני זה היא קרעה את המכנס על הטוסיק וזה היה מבדר].

רציתי שהיא תבוא אליי עד סוף השבוע אבל היא הייתה צריכה ללמוד לבגרות בהיסטוריה [איזה מזל שאני כבר לא לומדת P:].

 

היום בבוקר התעוררתי בהרגשת ביאוס - עבודה. אני אומם כבר אורזת את עצמי והולכת אבל עצם העובדה שהייתי צריכה בכלל להגיע לפה... באמת שלא עשיתי כלום היום!

 

רציתי ליסוע היום לת"א [אולי עוד אסע] ולפגוש חברים אבל לא היה לי מחשב בכמה ימים אחרונים אז לא יכולתי לקבוע איתם...=/

 

כששפכתי את הלב בקשר לתום, מישו חכם אמר לי שאני פשוט צריכה לזרום... והאמת שהתכנית שלי בהחלט לא מתוכננת עד הסוף ואני החלטתי שאני באמת אזרום, הבעיה שהוא לא השמיע קול מאז. לא התקשר לא הודעה לא כלום.

אני מתחילה לחשוב שהוא פשוט לא באמת מעוניין או שהוא היה יותר שתוי ממה שחשבתי.

 

אני רוצה חיבוק!!!

נכתב על ידי , 21/4/2008 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)