לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

חמשו"ש [או: אוסף אינפואמציה לא רלוונטית]


חמשו"ש - איזו מילה יפה, קצת חמודה ונשמעת מעט קיטשית לא!? חמשוש... טוב, הנחמדות פינתה מקום לשיגעון בסופ"ש האחרון.

ביום חמישי מקס סחב אותי ללמורס. נכנסנו לנו, התיישבנו באחד המקומות המרוחקים והתחלנו בהחלפת חוויות מהכמה חודשים אחרונים [כן לא התראינו די הרבה זמן]. כשהגיע המלצר והתחיל לספר לנו על המיוחדים והמבצעים של אותו ערב אני מודה נסחפתי ואני החלטתי שאני מוכנה לצ'ייסרים.

לפני שיצאתי, אבא הודיע שהלילה אני כן צריכה לחזור הבייתה, מה שדי קילקל את התכניות שלי להיזרק באיזו סמטה חשוכה ולקוות שאני אתעורר בבוקר לפחות בבגדים שלי... או שאתעורר בכלל. אז אני ומקס התחלנו בקטנה מצ'ייסר אחד, ככה לטעימה, ובירה. אני תמיד מזמינה שם בירה ממש מוצלחת שהשם שלה פשוט לא נועד להיחרט במוחי, כמו עילגת אני כל הזמן מצביעה אל תמונת הבירה בתפריט ומקווה לבטא את השם בצורה נכונה, מה שעולה עלה בידי עד עכשיו.

אחרי עוד כמה בירות התחלנו פשוט ל... [מנסה למצוא את הפועל המתאים... לא מוצאת...]. אני לא יכולה להגיד להשתולל כי זה מעלה אסוציאציות הרסניות, גם לא להתפרע או כל דבר אחר שנגזר מאותו רעיון... אבל נראה לי הבנתם את התמונה הכללית. מולינו בשולחן אחר ישבו שני בחורים שבשלב מסוים ניגשו אלינו שאלו אם אנחנו בדייט ואחרי שהבינו שאנחנו לא, הם הצטרפו לשולחן שלנו... כל השאר די מעורפל בעשן סיגריות. אני יודעת שאהבתי את הוויסקי ההוא כי מסתבר ששתיתי כמות מספיק בשביל פעם ראשונה. בסופו של דבר הצלחתי לצאת מהפאב בשלום ואפילו להגיע הבייתה ולהיכנס למיטה.

הלילה היה הזוי - ואין לי מילה טובה יותר לתאר מה שעבר עליי. בבוקר התעוררתי כשכל המיטה שלי הפוכה והבטן מקרקרת. הסתובבתי קצת ימינה ושמאלה והבנתי שאין שום טעם לקום ופשוט נשארתי במיטה...

טוב אז אני יכולה לסכם את חמישי כערב כייף מאוד!

 

יום שישי היה יומולדת לרע. היה נחמד מאוד, רקדנו ריקודים מוזרים, עשינו שטויות וראינו אנשים שלא ראינו הרבה זמן. בערך שאחד וחצי חתכתי עם חברות שלי לעיר. ביקרנו בבר-מסעדה איפה שידיד של גלאל עובד בתור ברמן, אז היא אמרה לו היי. אחר כך קנינו לשירי בריזר [שוב ביקשו ממני תעודת זהות, המוכר גם הדגיש שעד שאני לא מגדלת זקן סביר להניח שהוא יבקש תעודת זהות עוד הרבה פעמים... נקודה למחשבה] והלכנו לאכול פיצה. עשינו סיבוב פוזה בעיר וחזרנו הבייתה. הזדחלתי למיטה סביבות ה-4 לפנות בוקר ובתשע ההורים הנחמדים שלי הצליחו להעיר אותי.

 

יום שבת נסענו בבוקר לבריכה אבל התפדלאתי [בבניין התפעל] להיכנס למים, אז קראתי ספר. בשלוש אספתי את גלאל ונסענו לקנות מתנה לרע [אמא שלי חטפה קריזה כשהיא גילתה שאני שכחתי לקנות מתנה לידיד שלי... מוזרה], האמת שישר מצאנו לו מתנה, מה שהשאיר לנו מקום להסתובב קצת בין החנויות. חזרנו בשש וחצי ובשבע יצאנו עם אחותי לסרט, מה שקורה בווגאס, מומלץ לבעלי לב חלש, קומדיה רומנטית נחמדה. ואז אתמול בבוקר הייתי צריכה נגד כל חוקי הפיזיקה שאני מכירה לקום מהמיטה לעבודה...

 

ממש סיום מושלם לשלוה הימים האחרונים.

 


 

קצרים -

- אתמול דיברתי עם תום והוא הודיע שגם השבוע הוא לא חוזר, מה שאומר שהוא סוגר 21. כנראה אסע עם ההורים שלו ביום שבת לבקר אותו בבסיס.

- יופ חמישי הבא אני נוסעת לאילת. מה שהובטח לי הוא די עלוב, אבל עשיתי אתמול חושבין והחלטתי שזה ממש לא משנה לי. אני נוסעת עם אמא ועוד חברות ואילת הוא מקום שאפשר למצוא שם מה לעשות... או שאני יכולה למצוא שם מה לעשות, מה שיותר מתאים לכם [מה שגם אומר שאם לא אסע לתום יום שבת אני לא אראה אותו עוד שבוע ואם אחרי זה הוא יסגור שבועיים, לא נראה אחד את השני קורב לחודשיים.... נחמד אה?].

- היום שיעור גיטרה. שבוע שעבר שירי הגיעה אליי וניגנו המון, כשנמאס לנו לקחנו מנגינה של איזה שיר אחד והתחלנו לאלתר מילים משלנו. התוצאה זוועתית ואפילו במקלחת לא הייתם שרים את זה. לפחות עכשיו אני יודעת מה אני מנגנת ואני כבר לא מאבדת את עצמי בין כל האקורדים והמיתרים.

- יופ חמישי לסתבא יומולדת ואני החלטתי אתמול [אחרי שתום איכשהו דחף אותי לזה] שאני מכינה לה איזשהו תכשיט. אל תצחקו עליי אני מכינה תכשיטים אמיתיים - עברתי סדנא! בתוצאה של שני קולות מול אפס [רק ההורים הצביעו] הוחלט להכין שעון והיום אחרי הגיטרה אני אלך לקנות את החומרים שחסרים לי. בנתיים אחשוב על רעיון מוצלח...

 

שיהיה לנו יומקסים...

נכתב על ידי , 19/5/2008 08:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-21/5/2008 07:38




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)