לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

סוף העולם ב- 2012!


סוף העולם מתקרב! עפ"י שבט מאיה, הרומאים הקדומים, וכמה מדענים [שצופים התפרצויות הרי געש אדירות] - סוף העולם צפוי לבקר אותנו ב- 2012. אחרי שהכול ימות החיים יתחילו סיבוב נוסף. זה מעלה בי כמה דברים:

- האם היצורים החיים שיחיו אחרינו ימשיכו את הספירה או יתחילו אותה מחדש [מה שמביא לעניין אחר של כמה כבר סופי עולם היו לנו?]

- אני צריכה לארגן, לערוך, לעדכן, לכתוב רשימת דברים שרצוי שאני אספיק לפני סוף העולם. בין כל הרשומים יהיו: צניחה חופשית, קניית אוטו, הצטרפות לכת, בריחה מהכת, ללעוס יותר מ- 10 מסטיקים בו זמנית, לשבור שיא גינס, סקי בשוויץ, זריחה בניו-יורק, ליווי כוכב על השטיח האדום, לקנות משהו באי-ביי, להחזיר את מה שקניתי, לקנות משהו אחר, ללחוץ את היד לנשיא ארה"ב, לגדל עץ ולהטיס מטוס נוסעים. אני שוקלת להכניס גם לחצות בשחיה את מבצר גיברלטר אבל אני חוששת שהאימונים לזה יקחו יותר מ-4 שנים.

 

מוזמנים להכין רשימה משלכם בתגובות =]

 


 

קצרים:

חע! הוא טעה! לפחות הוא לא צדק... אולי 4 פעמים ברצף זה לא יותר מאשר צירוף מקרים. [ואני כבר התחלתי לדאוג].

 

לשושיקס שלי שבוע הבא טכס סיום קורס שילווה יום למחר ביום מטורף בת"א. [יש המון אנשים שאני צריכה לראות שם]. ושבועיים אחרי זה אני והיא נוסעות לטיול שתוכנן עוד לפני משהו כמו חצי שנה. כבר אמרתי שכל מה שאנחנו מתכננות מתרחש?

 

היום מסיבת ביום לאחותי בחוג שלה, אני הצלמת =]

 

קנו לי כרטיס זיכרון לנייד ב- 44 שקלים בלבד בגודל של 2 גיגה. סוף סוף מספיק מקום לכל השטויות!

 

אני מדאיגה את עצמי - למישהו יש משהו כבד?

 

מחקר שנערך בקרב צעירים בארצות אירופה העלה כי להפתעתינו ישראל נמצאת בין המקומות האחרונים בין כל המעשנים, השותים והמרביצים. לא זוכרת במדיוק את זוכי התואר בכל קטגוריה אבל נחשו מי לקחה את המקום הראשון באלכוהול?!

 

יומוזר! [פוסט מוזר]

נכתב על ידי , 8/7/2008 15:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~אליס~ ב-9/7/2008 15:05




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)