לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

אחותי - הכי בלוגרית שבעולם


אקספוזיציה [מי אמר ששיעורי ספרות לא תורמים לעתיד ]:

אתמול סוף סוף התקנתי במחשב איזה משחק [Roller Coaster2 אם מישו מכיר] ואחותי, שכמעט שעתיים טיילה עם הכלבה וכנראה התחממה בשמש [שמן הסתם כבר לא הייתה], התיישבה לידי.

בהתחלה היה סביר, הייתי עם העכבר והיא סתם חילקה פקודות בצד. בשלב מסוים היא התחילה להשתלט על העכבר ולהתחיל לבזבז את הפרוטות שהייתי מרוויחה ביזע. קצת נילחמנו אחת בשנייה, קצת רבנו, צחקנו והיא השתוללה מעט [אתם לא מצפים מאדם רציני ושקול כמוני להשתולל, נכון!?].

אחרי כמה זמן התחלתי להשתעמם ולקחתי את הלוח שנה שלה והתחלתי לדפדף בו. יש לה שם כל מיני ספירות לאחור והיא לא מחקה ימים עוד מתחילת השבוע אז כמובן שנרתמתי מיד למשימת המחיקה. אחותי התנגדה בתוקף אז סתם קישקשתי מסביב.

 

בשלב מסוים נמאס לי שאחותי השתלטה לי על המשחק אז התחלנו להתווכח:

אני: "תביא לי כבר את העכבר! זה המשחק שלי" [כן! אני מודעת לעובדה שזה נשמע כמו וויכוח מימי גן חובה]

אחותי: "לא! אני אמשיך לנצח פה ואת יכולה לסמן לי את הכניסות" *מצביעה על לוח השנה* [היא התכוונה לימים בלוח השנה]

מושפעת מהבלוג או לא!?




יש פה אנשים, שאני יודעת שנכנסים אליי בקביעות.

יהיה סופר נחמד מצידכם גם להשאיר הודעה מדי פעם, סתם מנימוסים.

נכתב על ידי , 23/7/2008 15:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-29/7/2008 13:51




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)