לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

למקומות...היכון...צא!


אז טוב לא כתבתי חודש כמעט... המ את תאכלי אותי חיה עכשיו?? (המבין יבין).
התחילה לה שנה חדשה... אצלי היא התחילה משני בגרויות. באנגלית ובספרות... דרך אגב מזל טוב לכל השמיניסטים שנפטרו מספרות!!!
נשארו בגרויות קיץ... עסק לא נחמד.
חוץ מזה אני עובדת בשתי עבודות (קונדיטוריה והתלמיד שלי)... משום מה לפעמים נדמה לי שאני בכוונה מנסה למצוא לעצמי משהו לעשות שחס וחלילה לא יהיו לי כמה דקות חופשיות... זה מעצבן!!!
לפני הבגרות באנגלית הלכתי עם לירון ועוד כמה בנות לשופיג פינוק כדי להירגע לפני הבגרות... בואו נגיד שזה מסוכן להשאיר אותנו לבד עם יותר מידי בגדים באותו מקום... הבגדים לא ייגמרו טוב... ובמיוחד אם זה חזיות ותחתונים... (אני יודעת על מה את חושבת!!! כן את!!!).
היום לא הייתי בבי"ס כי המצב הנפשי שלי הולך ומתדרדר... אני כבר לא יכולה לשבת על כיסא מבלי לחשוב שהכיסא ייברח לי... הזוועה שהולכת בתוך הראש...
אתמול הבאתי ללירון את המיני קוראסונים ועכשיו אני חושבת מה כדאי לבקש בתמורה על זה שהצלתי את החיים שלה. המיניס האלה הפכו לחיים שלה.
אני לא יודעת אם סיפרתי אבל אני עושה מין קורס בפיזיקה שיעניק לי שתי יחידות (וזה מעולה!). אז עד חמישה מפגשים אנחנו צריכם להגיש את האב טיפוס הסופי שלנו... אני לא החלתתי עם זה טוב או רע כי הפרוייקט שלנו בהחלט מתקדם השאלה היא לאן בדיוק...
אממ... אני לא יודעת מה לספר... תמיד כשאני באה לעדכן כל מה שהיה לי על הראש בורח... אני כבר מחכה לסופשבוע. אני לא יודעת מה ייקרה חוץ מזה שיהיה יום שבת שזה דבר נהדר...
מה עוד? אני וויתרתי על הציטוטים מי ששם לב... אני כבר אמרתי שהספר שווה ועל הדברים הטובים נמצאים באמצע אז קחו תצכם לסיפרייה ותקראו אותו...
אפרופו ספרים. סיימתי לקרוא ספר באנגלית Dearing to dream של Nora Roberts
ספר טוב!
מה עוד? אני רוצה שאחותי תיהיה קצת בעלת טקט ורצון... לא הרבה... אם אנחנו כבר בעניין בקשות... הווארד תמות ותקח איתך את שושנה! שהיא תסביר לך על גלים עומדים במצב הסופרפוזיציה דרך האתר במעבדה!!
אה וויויאן תרוצי אחריהם כי אם הם ךא יעשו 61 כפיפות בטן תוך דקה הם לא ייקבלו תעודת בגרות...
אם חושבים על זה בגרות בספורט זה בין הדברים המיותרים שהמציאו בעולם. זה עומד ביחד עם פונקציית e בחזקת x ותמרור שמגביל מהירות...
טוב נראה לי שזה מספיק לא?
לירון לא לשנוא... לחייך ולעבור הלאה... (גמני לא יודעת מה הקשר)
שיהיו לכם חיים בריאים...
אה לירון אני יודעת!!! הדם כנראה חוזר בהדרגה לראש??
נכתב על ידי , 23/1/2007 19:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירון ב-23/1/2007 22:48
 



piggy year!


אז נכון שנת 2007 פה... יש התרגשות באוויר... זיקוקי דינור... קונפיטי...
הערב קרו הרבה דברים שהשפיעו עלי ועל דרך מחשבתי המיוחדת...

אז אני רוצה לאחל לכולכם ששנת החזיר (שנה כשרה לכולם) תיהיה שנה מעולה עם המון אהבה (לשם שינוי), בריאות (לבריאות), אושר (לא חסר), עושר (תמיד חסר)... ובסופו של דבר שנה שמחה!
אם אתם לומדים אז שתסיימו את הכיתה השנה עם ציונים שיגרמו לכם לחייך עם קבלת התעודה. אם אתם עובדים אז שכל משכורת תביא אחריה שופינג מטורף (לירון יו נואו וואט איי מין). אם אתם לא לומדים ולא עובדים שתמצאו לעשות עם עצמכם משו!!!
למי שלא מצא את אהבתו... שימצא אותה במהרה. מי שכבר מצא את אהבתו האחת והיחידה... שיתחלק קצת... צוחקת תשמרו עליה טוב טוב ואל תעזבו. אה ויש את האנשים שכל שבוע מוצאים את אהבת חייהם אז שתהנו מכל רגע ולא תשכחו שחיים רק פעם אחת (אה וכן זה לא אומר שמחר מתים).
לאנשים שלא נסעו בזמן האחרון או בכלל שתצאו השנה לחול לטיול הוגן.
אם לא ראיתם את משפחתיכם או חבריכם לאחרונה שהשנה תראו אותם הרבה.
אם ניסיתם דיאטה ולא הצלחתם עד עכשיו אני מאחלת לכם פשוט אושר שתבינו שאתם מושלמים בדיוק כפי שאתם!! (תזכירו לי להשכיר זאת לעצמי מדי פעם אאה וזה לא קשור לדיאטה... באמת!!)
לכל המטומטמים, חמורים, אידיוטם וכולי ביניכם אני מאחלת לכם הרבה חוכמה שיפתחו עיניכם ותבינו... אני לא הבנתי עדיין מה אבל גם זה יבוא...
טוב יכול ליהיות בפעם הבאה אני אמצא מה עוד לייחל לכולכם... קהל נחמד ונדיב שלי...
אני מאחלת עוד משו קטן לעצמי...הלוואי שיגיבו לי יותר אנשים... לא בקשה מוגזמת נכון (אני יודעת שאתם נכנסים מסתכלים והולכים... מה עם קצת פידבק??? אל תיהיו חזירים-למרות השנה החדשה)

נ.ב. אם זה מעניין את מישו אני אמשיך את הציטוטים בפוסט הבא...

אז כולכם תהנו כל עוד אפשר ואל תשתו יותר מדי!!

צ'או!
נכתב על ידי , 1/1/2007 00:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-1/1/2007 20:00
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)