לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

10/2006


אני לא אסתיר זאת... אני לא אסתיר זאת בכלל...
אני ממורמרת.. ולא סתם.
הכל התחיל לפני יומיים שקמתי באותו בוקר עם הרבה מרץ ומרוב אני לא יודעת בדיוק מה החלטתי לחפש עבודה...
חיי כאשת קריירה התחילו בגיל 12 ... התחלתי לשטוף רצפה בחדר המדרגות עם חברה שלי.. תוך חצי שנה הבנתי שמנקה.. אני לא אהיה..
אחרי כמה בייביסיטרים זה הכה בי: המיליון הראשון שלי לא יבוא ככה!
בגיל 14 התחלתי לעבוד במתנס ובמשך 3 שנים בנאמנות שירתתי את מתנסי האהוב וגם עשיתי הון קטן לעצמי.. שנה שעברה התברר לי שיותר הם לא צריכים אנשים ובכך הבנתי שהעסקים והשופינג נגמרו לעת עתה...
אז כמו שהתחלתי לפני יומיים בבוקר חמים אמרתי לעצמי די חיי הבטלנות נגמרו אני צעירה מלאת כוחות וכשירה לכל עבודה שתכניס מינימות לכיס!
וככה מלאת אלוהים יודע מה הלכתי לעיר ועברתי כל חנות וכל קפה וכל מסעדה היו אנשים שבטוב ליבם רשמו את המספר שלי והבטיחו גם לחזור... רק חבל שבארצינו היפה הנימוסים לא כל-כך יפים...
לפני יומיים שמעתי יותר לא מאשר ששמעתע אני חושבת שכמה השנים האחרונות...
ועכשיו אני ממורמרת גם בגגל שלא התקשרו להגיד לי שהמעיל החדש שלי הגיע.. אבל זה לא קשור...
ועוד אני ממורמרת כי אני שונאת את המורה שלי לאנגלית.. חשבתי שחייזרים מטומטמים לא מורשים ללמד...
אני כנראה אצטרך לכתוב מכתב תלונה.. או נו..

תשלחו סיפורים קצרים לתחרות באימייל שצויין בדף הקודם.
וד"ש ענק ללירון שכנראה היום בשיעור אנגלית באמת נהנתה... ואני באמת אביא קייסמים לשיעור הבא!!
שלום לכולם!
והלוואי שתמיד תיהיה לכם עבודה...
Image hosted by ImageShack
נכתב על ידי , 30/10/2006 10:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא!!


אני מניחה שקרה לך פעם מצב בו כל מה שהאמנת בו פשוט התפוצץ מולך ולא יכולת לעשות כלום פרט ללעמוד בצד לאסוף את מה שנשאר ממך ולנסות לחפש ולבנות את המציאות החדשה ולנסות להתרגל אליה.
אני לא חושבת שארצה לספר מה קרה אבל אני קיבלתי זעזוע קשה לאחת האמונות התמימות של האנושות.
זה בטבע של האדם להאמין באגדות נחמדות, כמו ילדים שמאמינים בסנטה קלאוס. למרות שכל אחד חי מאשליה לאשליה יותר נחמד לחשוב שזה מחלום לחלום!

אני אעזוב את פילוסופיות החיים ואספר שבשבת הקרובה אני אשתתף בתחרות ארצית לריקודים סלונים.. התחרות הראשונה שלי... אני מקווה שלא אפקשש :-)
ת'אמת לא האמנתי שבאמת ארקוד ריקודים סלוניים כי בגיל שלי זה כבר יחסית מאוחר להתחיל. ילדים מתחילים לרקוד מגיל 4 בערך אז פה אני נחשבת זקנה...

כמו שאולי סיפרתי אני אוהבת לקרוא ספרים כרגע אני קוראת את ספריו של מייקל קריצ'טון שמופיע גם כמייקל קרייטון אני ממליצה בחום רב לקרוא את ספריו שבניהם פארק היורה, העולם האבוד, שמש עולה, זרע אנדרומדה ועוד.
אם מישהו מכם מכיר את הסופר אז שמעתי שהוא הוציא לא מזמן ספרים חדשים תחת שם חדש. אם מישהו יודע איזה שם בבקשה תגידו לי.

אני רוצה לאחל לכולם חורף בו אף אחד לא יירטב בגשם (אלא אם כן הוא רצה).
גשם זה דבר נהדר כאשר אתה מכורבל בסמיכה עם שוקו חם ביד... ואל תבינו אותי לא נכון... אני אוהבת גשם.

אני מזכירה שאני עורכת תחרות סיפורים קצרים. כל מה שבא לכם ועל כל מה שבא לכם.
אני קיבלתי כמה סיפורים אך לא מספיק אז תשלחו!
אני מזכירה את הכתובת: ***היה פה פעם מייל עם שגגת כתיב חעחע*
שיהיה לכם שבוע נהדר!!
Image hosted by ImageShack
נכתב על ידי , 28/10/2006 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Ask yourself this...


היי לכולם!! מה שלומכם?
אני בזמן האחרון מרגישה שקשה לי להחליט דברים.. החל מהדברים הקטנים שלא כל- כך חשובים ועד דברים שאמורים לשנות לי את החיים... אני יודעת שאולי זה מוגדם מדי (או שלא ממש) אין לי מושג מה אני רוצה ללמוד באוניברסיטה... אני מתלבטת בין שני דברים ואף אחד לא יכול לעזור לי... זה מציק..
בכל מקרה הבאתי לכם היום משו חמוד ותוך כדי תבדקו עד כמה אתם החלטתיים.. בהצלחה!!

ענו בכנות את התשובה הראשונה שעולה בראשכם.ענו את האמת ורצוי על דף בנפרד.
1. רשמו שם של אדם מהמין השני.
2. איזה צבע חביב עליכם מבין הצבעים הבאים: אדום, שחור, כחול, ירוק, צהוב?
3. מהי האות הראשונה של שמכם?
4. באיזה חודש נולדתם?
5. איזה צבע אתם מעדיפים, שחור או לבן?
6. כתבו שם של אדם מאותו המין כמוכם.
7. המספר החביב עליכם.
8. מעדיפים את תל אביב או ירושלים?
9. אוהבים ימה או אוקיינוס?


1. אתם לגמרי מאוהבים באדם הזה.
2. אם בחרתם: אדום – אתם תמיד בכוננות וחייכם מלאי אהבה.שחור – אתם שמרנים ותקיפים.ירוק – אתם רגועים וחסרי לחץ.כחול – אתם ספונטניים, אוהבי נשיקות וגילויי חיבה מאנשים שאתם אוהבים.צהוב – אתם אנשים שמחים ונותנים עצות טובות למי שחש בשפל.
3. אם האות הראשונה בשמכם היא: א-ז: יש בכם הרבה אהבה לתת לאחרים.ח-נ: אתם מנסים להינות מחייכם כמה שיותר וחיי האהבה שלכם יפרחו בקרוב.ס-ת: אתם אוהבים לעזור לאחרים וחיי האהבה העתדיים שלכם נראים מצויין.
4. אם נולדתם ב- ינואר עד מרץ: השנה תהיה נהדרת עבורכם ותגלו שהתאהבתם במישהו בלתי צפוי לחלוטין.אפריל עד יוני – תהיה לכם מערכת יחסים ארוכה ומלאת אהבה, עם זכרונות לעד.יולי עד ספטמבר – תהיה לכם שנה נהדרת ותחוו שינויים בחייכם – לטובה.אוקטובר עד דצמבר – חיי האהבה שלכם לא יהיו יוצאים מגדר הרגיל, אבל לבסוף תמצאו את בן/בת הזוג המתאימים לכם.
5. אם בחרתם: שחור – חייכם יפנו לכיוון שונה. זה יהיה נהדר עבורכם ותשמחו על השינוי.לבן – יהיה לכם חבר שיבטח בכם לחלוטין ויעשה הכל בשבילכם, אבל אולי לא תבחינו בזאת.
6. זהו החבר/ה הטוב/ה ביותר שלכם.
7. זהו מספר החברים הקרובים ביותר שלכם.
8. אם בחרתם: תל אביב – אתם אוהבים הרפתקאות.ירושלים – אתם נסוגים ונמנעים מחוויות והרפתקאות.
9. אם בחרתם: ימה – אתם נאמנים לחבריכם ואהוביכם, ומאוד מאופקים.אוקיינוס – אתם ספונטניים ואוהבים לרצות את האנשים שסביבכם.


ועוד הודעה קטנה:
אני רוצה לערוך תחרות סיפורים קצרים למעוניינים יש לשלוח את הסיפורים לכתובת הבאה:
***אחריהמוןשנים@ירדבעריכה***
מחכה לשמוע מכם!
Image hosted by ImageShack
נכתב על ידי , 23/10/2006 13:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)