לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

פותחים דף חדש!!!


קשה לי להצביע על הנקודה שבה הרמתי ידיים וכמו דג מת פשוט נתתי לזרם לסחוב אותי אבל מישו שם למעלה כנראה רצה שאני אחיה,

 ומכת החשמל עשתה 'RESTART' ללב שלי.

 

ובכן, אני פותחת דף אחר, אחד חדש.

לא לבן ולא ורוד, לא שחור, ולא ירוק...

פשוט אחד חדש!

נכתב על ידי , 26/10/2007 14:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק רציתי להתנצל...


אני לא יודעת אם אתה עדיין קורא פה... אבל השיחה שהייתה לנו באותו בוקר גרמה לי לחשוב מעט.

דברים כנראה באים אליי בדיליי ואני לא שמה לב מתי אני פוגעת באנשים... ומתי אני פוגעת באנשים שבאמת חשובים לי.

 

צדקת בכל מילה שאמרת ואני רציתי להגיד סליחה, על כל אותן התחמקויות, על כל המילים שלא נאמרו, ועל אותן מילים שהייתי רוצה לקחת בחזרה.

סליחה על אותם ימים ולילות, אותן שעות ושניות.

רציתי להתנצל לא כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי אלא כדי שתסלח לי.

 

אני מאוד רוצה לתקן את כל הדברים שרעים שעשיתי ולהתקדם הלאה.

שוב אני לא יודעת אם אתה קורא פה או עם קטע זה יגיע אליך...

אני רק רוצה שתדע שאני מצטערת.

ואני מקווה שתסלח לי.

 

 

 

נכתב על ידי , 25/10/2007 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה דקות למחשבה


ברגעים היותר שפויים אני מתחילה לחשוב קצת מחוץ למסגרת, מחוץ לריבוע, לבועה שבה אני חיה. זה לא שאני חיה באשליות או משו... או שאני כן?

אני לא יודעת מה קרה אתמול, או למה המפגש עם האקס גרם לי להיכנס לפילוסופיות.

אז נפרדנו כי הוא שיקר לי. הוא רוצה לחזור אומר שהוא ישתנה אבל הוא לא רואה מה שאני רואה. הוא נשאר מניפולטיבי, שתלטן... הוא נשאר שקרן!

היה צפוי שנדבר על העבר. כל מפגש שלי איתו מגלה פן חדש בסיפור, קודם הוא הפסיק ולא ידע שחבר שלו ממשיך אח"כ הוא לא ידע כלום עד כמעט הסוף... גם אם האמנתי לו בהתחלה הפסקתי להקשיב לו אחרי שהתחיל בצורה ברורה לסתור את עצמו. הוא דיבר, סיפר, התנצל ואני חשבתי על אותו בחור שדיברתי איתו בטלפון. הראש שלי מתמלא מחשבות שונות והוא ממשיך להצדיק ובאותה מידה לסבך את עצמו עמוק יותר בתוך כל הבוץ.

אני לא מבינה את עצמי לפעמים. מה אני רוצה? מה אני מחפשת? למה אני כל כך נפגעתי ממנו? למה אני מפחדת כל כך לחפש קשר חדש? למה אנשים אומרים שיש לי זמן ואני מרגישה כאילו הזמן אוזל לי, נוזל ומתחמק בין כפות ידי? למה אני לא מצליחה לתת צ'אנס למישהו שאני יודעת שהוא בסדר?

למה אני משחקת משחקים?

לפעמים כשאני כותבת משהו אישי פה (שלמטרה זו נפתח הבלוג) אני מוחקת את זה. אני יודעת מי קורא פה... אני יודעת שאני היא זו שנתתי לו את הכתובת. אני לא יודעת אם זה עוזר שאני אכתוב פה חצי מהאמת ואת השאר אני אשמור בלב או אשרבט בתוך איזשהו שיר.

אף אחד לא יודע כמה אני נלחמת בעצמי כל יום כמה שאני שונאת את עצמי על כך. אני רוצה להפסיק לשקר אני רוצה להמשיך הלאה.

האקס התחיל לדבר על זה שהוא רוצה להמשיך את הקשר שלנו, הוא אמר שהוא אוהב אותי, איכשהו זה הקפיץ אותי בחזרה אליו. לא הבנתי מה הוא רוצה. הוא שוב התחיל שהוא אוהב אותי ושהוא מרגיש שהוא מפספס פה את הזדמנות חייו. הוא פספס אותה לפני שנה וחצי חשבתי נתן לה לברוח. ואז הוא שוב המשיך עם השקרים שלו.

המשכתי להתחפר בתוך המחשבות שלי בזמן שאנחנו הולכים ברחוב החצי מואר. התחילה לכאוב לי הרגל מעט. הכפכף גרם לי לשפשוף. רציתי לעצור אבל המשכתי. התחלתי לחשוב קצת על העתיד. אני תמיד שנאתי את גיל ההתבגרות. הכל יותר מדי מסובך, מצפים ממך לדברים שאתה לא מבין כילד וכשהמצב מתבהר מאוחר מדי. שוב חשבתי על אותו בחור שדיברתי איתו בטלפון. דיברנו אז כחצי שעה, דיברנו על שטויות בעיקר שום דבר ממוקד או ספציפי. הוא הצחיק אותי ואני ניסיתי להישמע מתוחכמת... שוב שיחקתי או שזו אני? אולי זו אני האמיתית ואני לא צריכה לנסות להיפטר מזה... אני לא חושבת שהמצב המתוחכם שלי הוא גרוע. ההפך, אני יותר שמחה השיחה יותר זורמת ונראה כי הצד השני נהנה מכך... אולי אפילו מוצא זאת מושך... אני צריכה להפסיק כנראה להילחם בעצמי ופשוט לתת לעצמי להיתקדם. אבל אני כל כך זהירה בנוגע לכך ובזה אני שונאת את עצמי!

השתררה דממה, הגנבתי אליו מבט הוא אמר שהוא מצפה לתשובה ממני. לא ידעתי מה הוא שאל. אמרתי לו את האמת אני לא יודעת מה להגיד לו. יש לו כיפה על הראש, הוא מחשיב את עצמו דתי אבל למסיבות ביום שישי הוא הולך בלי כיפה כך סיפר לי. הוא רוצה כבר בחורה שיוכל להתחתן איתה, עוד שנה מסיים ללמוד והוא רוצה להתחתן. גם אני רוצה להיתחתן חשבתי אבל לא איתו. הוא שתלטן ושקרן.

ובזה זה נגמר. הנה הולך לו עוד פוסט שאחריו אקבל תגובות וטלפונים זועמים, שופטים, לא מבינים... כתבתי את כל האמת או ששוב הסתרתי משו?

נכתב על ידי , 23/10/2007 11:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JUST KUKI ב-26/10/2007 12:10
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)