לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2007

אני מכורה וזה סופי!!!


אוקיי אז ככה קוראים לו דארין (Darin Zanyar) והוא שוודי. הוא נולד בשני ביוני 1987 (ז"א שהשנה הוא יהיה בן 20). הוא השתתף ב-Idol של שוודיה זכה מקום שני (הוא הפסיד לאחד שקוראים לו דניאל).

הוא הוציא את הדיסק הראשון שלו ב - 2005.

הוא גר ליד שטוקהולם.

 

טוב זה הוא בגדול השיר הכי מפורסם שלו הוא STEP UP כנראה ששמעתם אותו לפחות פעם אחת...

טוב אז הנה לכם בקצרה... דארין!

darin183mm.jpg

 

Darin_albumcover.jpg

 

d19.JPG

 

d1.jpg

 

x1pMvt0I80jTgRdL3-282LZmDBh2wQspG8-Jtwm0UoYGj9YAmiAxpsO0K8YVdrvY4C5d_nqTvVeX_l7LetSysvSkIUnPxxT1izuHxmJ8_UAvRk1iNxgKnyuZQ

 

9aaadffcdd7faa81b901a09c.jpg

 

mid_darin.jpg

 

נכתב על ידי , 25/4/2007 20:02  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-29/4/2007 17:24
 



השקט שלפני הסערה?


פעם אחרונה יצא לי לעדכן די מזמן, ולמרות כל השביתות והזמן שאני מבלה בבית (המון זמן למי שלא יודע) אין לי זמן (או אולי מספיק רצון שנובע ממחסור בכח) לעדכן...אז היום יש מתכונת לטבלה ג' - שזה פיסיקה שלי. אבל בגלל שדחו לנו את הבגרות שאי שם בקיץ המתכונת נגררה יחד איתה. אני לא אומרת שזה מאוד רע, כי הרי ללמוד כמה שיותר למבחן שאתה באמת לא רוצה לעשות אבל בגלל חוסר מוטיבציה אתה חייב, למרות שהמוטיבציה בכללי לא חשובה כאן. הכל הרי בסופו של דבר מסתכם בזה שזו תעודת בגרות שאיתה אתה צריך להשוויץ כדי להתקבל למקום שווה (תרגום מישהו). עם כל זה שזה מעלה שדחו שכביכול עכשיו אני אקח את עצמי בידיים ואני אלמד ואני אבין ואני אצליח (איזו איגואיסטית אני...) אני באמת לא רוצה לסבול את הנטל של זה שסיימתי תיכון, הייתה לי כבר מסיבת סיום, הנשף היה מעולה אבל- יש לי בגרות בפיסיקה... אני לא חושבת שזה משמע טוב...
בכל מקרה מצפה לי עכשיו מתכונת בהבעה ביום רביעי וביום ראשון מתכונת במתמטיקה. אתמול כשקצת עברתי על החומר גיליתי שאני בהחלט לא יודעת (רוצה לדעת??) איך גוזרים משוואות אינטגרליות... אני חושבת שרבים יסכימו איתי כשאני שמתמטיקה זה חשוב, השאלה היא עד כמה. אז נכון שכמה שאתה יודע מתמטיקה אתה נחשב לאדם יותר משובך. אבל כשהשימוש שלך במתמטיקה מסתכם בלחשב את העודף אחרי שקנית בירה לחברה או כדי לחשב עוד כמה זמן נשאר עד התוכנית האהטבה עלייך... רגע אני אלך רחוק - מה עם לעשות השוואות מחירים או לדעת כמה יעלה לך קילו או שניים של ירקות או בשר ליום העצמאות (אפרופו זה).... בכל מקרה אני חושבת שקלטתם את הרעיון כשאני אומרת שיש חלקים מיותרים שלא באמת חייבים ללמוד... אבל שוב האם זה באמת מעלה את רמת האייקיו שלכם וכנראה אנשים של 4 יחידות מתמטיקה יותר חכמים ואיכותיים משלוש? אבל נכון כל אלה שבשלוש יחידות הם לומדים אומנות או מוזיקה... אז אתם רוצים להגיד לי שכל אנשי האומנות למיניהם הם לא חכמים יותר מכם או שפשוט אלה אנשים שסיימו בית ספר בהצטיינות ואז החליטו במקום להרוויח טונות במקצוע מכובד ללכת ולנסות את מזלם בעולם השואו-ביז? (אני יודעת שבטוח יש כאלה) אני חושבת שיש פה אי-הבנה ענקית כמו כרית הרביצה שלי אבל מי אני לשפוט כולה 4 יחדות מתמטיקה וממוצע של שיבעים בפיסיקה...
אני יודעת לחפור כשצריך... שלא יהיה לכם בכך ספק...

אני לא באמת חושבת שמישהו באמת קרא את הכל אבל אם כן תגיבו עם כל סימן חיים... אני סתם רוצה לדעת מי קרא עד הסוף.... אם אתם צריכים עידוד מי יגיב לי אני אלנקק אותו בפוסט הבא?!
תיראו כמה גדלתי אני כבר עושה עסקים... באמת כל הכבוד...
שיהיה לכם שבוע קליל.
נכתב על ידי , 22/4/2007 09:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-23/4/2007 23:18
 



ווווויייייייייפי


טוב אז כבר כמעט לפני שבוע היה לי יומולדת, אבל ההפתעות לא נגמרות.
קיבלתי פן חדש, ריחנים לחדר, נרות, מ-ל-א בגדים וכסף.
פה אני רוצה לנצל את הבמה שניתנה לי ולהגיד ללירון שאני אוהבת אותך!!! את הכי שבעולם!!! הכפרה הזאת הביאה לי ליומולדת כרית רביצה (בפוסט תמונות המובטח). ראיתי אותה והתאהבתי, בכיתי לה קצת על האכזריות של ההורים שלי. תבינו הכרית היא ענקית. עכשיו אני אוכל לקורא את ספרי בנחת. היום לפני כמה דקות צלצול בדלת, הייתי כמעט בטוחה שזאת אחותי אבל אני שומעת 'אני' מוזר כזה... לירון?! וזאת הייתה היא פתחתי את הדלת ושם היא הייתה עם הכרית ה-ע-נ-ק-י-ת שלי... אז לירון נשמה שלי! אני שרופה עלייך!
אלך לי עכשיו להירווח עם משוואת דנטה שלי. דרך אגב סיימתי לקרוא את מנכ"ל של פיינדר וזה ספר נחמד מאוד, קשה לעזוב אותו והוא מאוד זורם, הקטע שבשבילי לפחות הספר היה די צפוי אבל אני בכל זאת ממליצה עליו.

נ.ב. הפתעה לכם בקרוב, הפוסט תמונות המובטח!!
נכתב על ידי , 15/4/2007 14:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)