לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

וואו אוקיי.. עבר קצת זמן


כל פעם שאני חושבת שאני מפסיקה להיעלם אני עושה תרגיל הודיני לאיזה שנה וחצי...

אין לי באמת שום מטרה כאן  הכול לעצמי לי ולאנוכי (חולעליכן)

 

איכשהו במקרה הפוסט שמצאתי זה היה המכתב לעצמי שכתבתי לפני שנה. התרגשתי, חייכתי והתעצבתי.

חלק מהדברים נגעו לליבי ועל חלק פשוט עצוב כי לא התקדמתי ולו צעד אחד קטנטן להגשמתם.

 

אז רק כדי למלא את החסר.

תקופה מסוימת אחרי הפוסט האחרון התפטרתי בלי שתהיה לי עבודה אחרת ללכת אליה והייתי מובטלת (עם אבטלה וכאלה) במשך 4 חודשים. מישהו שבא להחליף אותי בתפקיד שלי שידך אותי עם מישהו אחר שחיפש עובד (ידעתי ששום דבר טוב לא יצא מהמקום עבודה הקודם, כולל האנשים, ואיכשהו סמכתי עליו). בהתחלה הכול נראה נהדר ועם עתיד פתוח. לונג סטורי שורט אחרי חודש וחצי כבר עבדתי במקום אחר.

 

רק חייבת לציין שקשה למצוא עבודה....

ממש קשה למצוא עבודה בדרום...

זה מאוד קשה למצוא עבודה בדרום לאישה...

זה גובל בבלתי אפשרי למצוא עבודה בדרום לאישה בתחום שלי.

 

אז איפה אני היום?

היום אני בעבודה בתפקיד שונה לחלוטין, משכורת לא כמו שציפיתי אבל טובה, נוסעת כ-20 דקות בלבד לעבודה ברכב עבודה דנדש (!!).

חוץ מזה עברנו לגור לעיר האורות, היינו בפריז (טיול משותף שני) משם חזרתי עם טבעת (מדהימה אם יורשה לי, שהוא בחר לגמרי לבד!) ואחרי חצי שנה ששלושה מתוכם היו מורטי עצבים בגלל בירוקרטיות דתיות ועיניינים משפחתיים, נישאנו והכרחתי אותו לענוד טבעת (מוחעחע) והיינו בירח דבש מדהים במזרח.

 

מה שגם עשיתי קורס צילום, מאוד נהנתי ובדיוק היום התחלתי לשקול להירשם לקורס מתקדמים - אני מאוד נהנת לצלם ואני לא טובה בכלל אבל זה מרגיש כל כך טוב.

 

דברים שקצת פחות הולכים לפי התוכניות? מאוד רציתי להתחיל ללמוד עיצוב. חיפשתי באיזור שלי הרבה ושום דבר לא התאים לי כספית או ערכית. און דה ברייט סייד, אני כנראה נרשמת לתואר שני במנהל עסקים עם חברה. נראה איך זה ילך. אני די מצולקת מהתואר הראשון ואני לא ידועה כמזוכיסטית גדולה.

 

דברים שעשיתי והפתיעו אותי? (חוץ מלהתחתן!?) עברנו לצמחונות. הסיבות הן כאלה ואחרות ואני רק רוצה להגיד שזה לא קל בכלל. אהבתי לאכול בשר אבל מצד שני גם בחרתי להתעלם מהרבה דברים (לאו דווקא מה שאתם חושבים עליו).

בחודשיים האחרונים גם הפסקתי עם עוד הרגל מגונה נוסף (שכרגע לא לעיני/אוזני כל)

 

אז החיים בסדר.

הכול בסדר.

 

תפוס לי הצוואר רצח!

 

זהו, היה לי חשוב להחתים כרטיס.

נכתב על ידי , 24/6/2015 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)