לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

הצילו!


אני לא יכולה יותר! נשבר לי! כואב לי! מרגיז אותי! אני לא מצליחה לסבול את זה יותר! קשה לי לנשום!

 

נמאס לי מהחיוכים המזויפים.

נמאס לי מהנחמדות המרגיזה.

נמאס לי שמנצלים אותי.

נמאס לי שלא מעריכים אותי.

נמאס לי שמתעלמים ממני.

נמאס לי שתופסים אותי כמשהו מובן מאליו.

נמאס לי שלא מתייחסים אליי.

נמאס לי לקום כל בוקר.

נמאס לי להיות חייבת.

נמאס לי להקשיב.

נמאס לי להתנהג בנימוס.

נמאס לי לראות את החיים עוברים לידי.

נמאס לי מהבטחות שלא מקיימים.

נמאס לי.

 

 

 

 

אני רוצה לישון.

אני רוצה להיעלם.

אני רוצה ליסוע רחוק.

אני רוצה להתבטל.

אני רוצה לחיות.

אני רוצה לברוח.

אני רוצה לחלום.

אני רוצה לצרוח.

אני רוצה לצחוק מאושר.

אני רוצה להיות מאוהבת.

אני רוצה להיות נאהבת.

אני רוצה להיות ברורה.

אני רוצה פשטות.

אני רוצה חברה.

אני רוצה להתכוון למילים שלי.

 


 

יש לי בראש/במחברת/במגירה המון קטעים שפעם רציתי להפוך לסיפורים אבל הוחלט שעדיף לשמור אותם בתור קטעים. בהתחלה חשבתי לפתוח עוד בלוג, אבל זה עוד בלאגן, עוד חיים נפרדים אני באמת צריכה להתחיל לחיות עם עצמי. אז מדי פעם אני אביא לפה דברים שלי. מקווה למשובים חיובים [אם בכלל].

 

חוץ מזה השבועיים האחרונים פשוט נוראיים! כאבי ראש בלתי פוסקים, ציפייה לכלום, התאכזבות, עצבות ואיזשהי סוג של קבלה של דברים שבכלל לא מיועדים לי.

אני רוצה לארגן הכול, יש לי המון חשבונות לסגור בחודשים הקרובים ואני לא יודעת ממה להתחיל.

אני מרגישה שאני חייבת לדבר עם כל העולם, חייבת לספר להם על כל מה שקרה בכמה שנים האחרונות, כל מה שחוויתי, כל מה שהרגשתי כלפיהם, כלפי מעשיהם וכלפי התנהגותם. אני מרגישה צורך עז להיות חוצפנית עכשיו, לא להתחשב לשם שינוי ברגשות של אותם אנשים, לא לחשוב מה הם יחשבו עליי, לא לחשוב.

 

ברגע זה אני לא צריכה הרבה. אני צריכה חיבוק אוהב ואני צריכה שיפסיקו להבטיח.

כי אין דבר יותר כואב מציפייה שגוססת שתוכך.

ציפייה שטיפחת, גידלת, השקעת בה, סיפרת לה...

ובתוך כמה רגעים אתה רואה אתה נובלת מולך,

השקעת חייך,

בגלל מעשה מטופש זה או אחר.

 

אולי נתחיל פשוט לחיות את היום כמו שהבטחנו אחד לשני כבר כל כך הרבה פעמים. נתחיל באמת לחיות! נפסיק לנפח אשליות, נפסיק לנסות לחלום על מחר.

בואו פשוט נחיה היום!

 

פשוט תגיד משהו...

 

אני בסדר.

נכתב על ידי , 28/7/2008 07:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירי הפילגש ב-31/7/2008 13:13
 



הדשא של השכן -


צהוב כמו הדשא שלי...

 



 

לאחרונה, אני ממש מרגישה שאני הולכת ומתקלקלת. ולא כמו גבינה ששוכבת הרבה זמן במקרר.

מאז שהתחיל החום הבלתי נסבל, אני כבר לא יכולה ללכת ברגל הבייתה מהעבודה. כמובן שהתחלתי בנסיעות באוטובוס. בהתחלה השתמשתי בכרטיסיות, אבל במהרה הבנתי שחופשי חודשי יצא זול יותר.

אחרי שהתחלתי את השימוש בחופשי חודשי שלי, לא היה ניתן לעצור אותי. עכשיו כל פעם שאני בעיר, במקום ללכת ברגל הבייתה [20 דקות הליכה גג], אני מחליטה ליסוע באוטובוס שהוא ממילא כביכול חינם.

התוצאה: הפסקתי ללכת ברגל. ומסתבר שמהספה עד לשירותים זה לא נחשב...

 

לפני חודשיים בערך התחלתי עם משטר אכילה חדש. המילה 'משטר' מעניקה לכל העניין הרבה יותר אימה ממה שזה באמת היה. הנוהל היה פשוט - ארוחת בוקר, צהריים בחדר אוכל ובדרך כלל לא היה לי תיאבון לערב. אמרתי לא למתוקים ונמנעתי משטויות אפויים ומטוגנים. בסופי שבוע כשאני ושויקס יצאנו, הרשתי לעצמי להשתולל מעט.

בתקופה האחרונה, אני מרשה לעצמי להשתולל יותר מדי. פתאום זה וופל פה, קוביית שוקולד שם, בין ארוחת בוקר לצהריים יש כריכים ומאיזשהו מקום גם צץ לו תה ממותק.

במילים אחרות התחלתי לעצום עיניים על ההתפרעויות שלי.

אני ממש צריכה לשבת עם עצמי ולהסביר לי שבקצב הזה אנחנו לא נגיע לאן שאנוכי מתכננת! [אסור לנו בנתיים לספר ]

 

 

היום בבוקר התעוררתי בשעה איחור לעבודה. זה היה ממש מצחיק לראות אותי תוך עשר דקות כבר מוכנה לצאת, במצב סביר לגמרי, כשבבוקר רגיל לוקח לי עד 40 דקות כדי להוציא את עצמי מחוץ לדלת.

ימי חמישי הם תמיד ימים קיצוניים; או שלחוץ ורועש או שקט. היום היה שקט - כלומר המנהלת לא באה היום, אז כמה מורות והמזכירות הרשו לעצמן להקים זולה במזכירות ולהתחיל לרכל עליה.

במשך כמעט שעה הן ישבו וריכלו כמו חבורת זקנות! או רגע... הן באמת חבורת זקנות! [תמיד רציתי להגיד את זה]

 

שיהיה לכולם יומסעיר [רק לא יותר מדי]

 

שירי, אני יודעת שאת קוראת פה, השמיעי קול!

ואת עדיין חייבת לי פיצויים =]

נכתב על ידי , 24/7/2008 14:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גימליסטית ב-27/7/2008 11:09
 



אחותי - הכי בלוגרית שבעולם


אקספוזיציה [מי אמר ששיעורי ספרות לא תורמים לעתיד ]:

אתמול סוף סוף התקנתי במחשב איזה משחק [Roller Coaster2 אם מישו מכיר] ואחותי, שכמעט שעתיים טיילה עם הכלבה וכנראה התחממה בשמש [שמן הסתם כבר לא הייתה], התיישבה לידי.

בהתחלה היה סביר, הייתי עם העכבר והיא סתם חילקה פקודות בצד. בשלב מסוים היא התחילה להשתלט על העכבר ולהתחיל לבזבז את הפרוטות שהייתי מרוויחה ביזע. קצת נילחמנו אחת בשנייה, קצת רבנו, צחקנו והיא השתוללה מעט [אתם לא מצפים מאדם רציני ושקול כמוני להשתולל, נכון!?].

אחרי כמה זמן התחלתי להשתעמם ולקחתי את הלוח שנה שלה והתחלתי לדפדף בו. יש לה שם כל מיני ספירות לאחור והיא לא מחקה ימים עוד מתחילת השבוע אז כמובן שנרתמתי מיד למשימת המחיקה. אחותי התנגדה בתוקף אז סתם קישקשתי מסביב.

 

בשלב מסוים נמאס לי שאחותי השתלטה לי על המשחק אז התחלנו להתווכח:

אני: "תביא לי כבר את העכבר! זה המשחק שלי" [כן! אני מודעת לעובדה שזה נשמע כמו וויכוח מימי גן חובה]

אחותי: "לא! אני אמשיך לנצח פה ואת יכולה לסמן לי את הכניסות" *מצביעה על לוח השנה* [היא התכוונה לימים בלוח השנה]

מושפעת מהבלוג או לא!?




יש פה אנשים, שאני יודעת שנכנסים אליי בקביעות.

יהיה סופר נחמד מצידכם גם להשאיר הודעה מדי פעם, סתם מנימוסים.

נכתב על ידי , 23/7/2008 15:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-29/7/2008 13:51
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)