לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

התמימות תחזור?


היא הייתה שם מאז ותמיד... החברה הכי טובה שלי. היא שיחקה איתי בבובות, ראתה איתי סרטים מצוירים, אכלה איתי שוקולד וגלידה, הלכנו ביחד לגן ובנינו ארמונות חול. אף פעם לא רבנו והיא תמיד הייתה לצידי. כשהלכתי לבית הספר, היא עדיין הייתה שם. היא עזרה לי בשיעורי בית ולכתוב עבודות.

התחלתי עם הזמן להכיר חברות חדשות ועדיין היא לא עזבה אותי.

עם הזמן גדלתי והיא הייתה איתי... התחילו להזמין אותי למסיבות שונות והיא באה איתי, השתוללנו ביחד וזללנו ממתקים. איתה תמיד יכולתי לרכל ולדבר על הכול... היא הבינה אותי היא לא שפטה אותי והיא עודדה אותי.

דיבורים על בנים לא איחרו לבוא... בנינו לנו את האגדה היפה בה הנסיך על הסוס הלבן מגיע אלינו. ציחקקנו.

והנה אני כבר כמעט גדולה ומבוגרת ואנחנו עדיין ביחד, היא איתי, אני איתה, אי אפשר להפריד בינינו.

ואז הוא הגיע. מאוד התרגשתי והיא התרגשה בשבילי. יצאנו לסרטים, ישבנו בבתי קפה, דיברנו, צחקנו... והיא הייתה שם תמיד איתי לשמוע על החלומות שלי...

ערב אחד הוא ליווה אותי עד הבית, עמדנו והעברנו חוויות אחרונות מהערב המרגש. הוא הסתכל בעיני ואני ראיתי אותה עומדת בצד. הסמקתי והיא הסתכלה עליי במבט דואג... היא לא חייכה והסמיקה איתי... הוא ליטף לי את השיער ועיני ירדו אל הקרקע. הוא אמר שאין לי מה לפחד והרגשתי את שפתיו על שפתיי... עצמתי את עיניי ונתתי לעצמי להיסחף במערבולת החדשה אותה לא הכרתי... פתאום נזכרתי בה, היא הייתה צריכה לעמוד שם והיא רואה את הכל... צביטה בלב. פתחתי את עיניי וראיתי אותה מתרחקת עם מבט עצוב.

צעקה עמדה בגרוני אבל אל השמעתי צליל... היא הלכה... פעם ראשונה בחיי לא היינו ביחד... כל מה שהעסיק אותי באותו רגע היה האם אראה אותה שוב? לאן היא הלכה? והאם התמימות שלי תחזור?

 

קטע זה נכתב עקב חשיפה לנושא מאוד רגיש עבורי.  

קטע שנכתב ע"י גלאל בנושא, לאחר שדיסקסנו אותו רבות.

נכתב על ידי , 15/8/2007 01:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ילדת העדשה^^ ב-3/9/2007 23:28
 



כשהפלא-פון שלך מצלצל... + משו חמוד לאחותי :]


אני גיליתי עוד קונספרציה... נראה לי אני צריכה לעשות רשימה של כל הקונספרציות שגיליתי (רשימה ארוכה... מואהאהאה - צחוק מרושע).

מכירים את הקטע הזה שאתם למשל ישנים ואז תוך חלום אתם שומעים את הטלפון שלכם מצלצל...? ואז אתם קמים רצים ממש מהר לפל', הרי אם זה מצלצל כל כך הרבה אז זה בטח מישו חשוב עם משו חשוב... בדרך אתם ניתקלים ברהיטים, בבליטות ברצפה, חיות מחמד וכד' ,שוברים כמה עצמות... ואז כסוף סוף אתם מגיעים לפל' הוא מפסיק לצלצל... אתם קמתם קיבלתם מכה בזרת ברגל (המקום הכי רגיש!) הגעתם עד לפל' והמישו החוצפן שגם העיר אתכם הפסיק לצלצל!??!!?

קורה גם מצב שאתם מתעוררים כששומעים את הצלצול וחושבים ממילא אני לא אספיק להגיע... ממשיכים לשכב והפל' לא מפסיק לצלצל ואז אתם מגלים שזמן הצלצול כל כך ארוך שהייתם מספיקים להגיע לפל', לרוץ חזרה למיטה ואז לחזור ולענות!?

טוב זוהי הקונספרציה שגיליתי היום בבוקר לצערי לא בדרך הנעימה... מקווה שפוסט קצרצר זה משמש לכם לאזהרה טובה לא להיכנע לאיומי הפל'!

 

טוב אז קמתי כל כך מוקדם ושיטטתי בכמה בלוגים ומצאתי משו ממש חמוד שחשבתי שלא אמצא בחיים... (קישור לבלוג ברשימות)

 

 

לאלה מביניכם שלא מבינים למה? מי? או מתי?

זה קטע מהסרט השלישי בטרילוגית 'look whos talking'

כשבעצם לסרט הראשון קוראים - look whos talking 

לסרט השני קוראים - look whos talkinng again

ולשלישי - look whos talking now

סדרה מוצלחת שכדאי לכם מאוד לראות :] לא תתאכזבו!

נכתב על ידי , 14/8/2007 10:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-14/8/2007 10:58
 



על טמפונים וצנרת בכלל


טוב אז לא יצא לי לכתוב עליי הרבה אבל לא נורא... לפחות הבידור מסופק :]

אז מה בעצם באתי לספר (היי תיתיי) זה שחוץ מהקטע שכל העולם היתגייס, דרך אגב אחותו מתגייסת בפברואר... יום שבת יצא לי להיפגש עם שי, תום ולירון היה נחמד ואחרי זה היינו צריכים ליסוע לתום ושם לפגוש את גלאל... עכשיו עד שההורים של תום היו מגיעים לאסוף אותנו מלירון... הוחלט שגלאל אוספת אותנו. ישבנו על חומת אבן קטנטנה ודיברנו... עכשיו אני צריכה להבהיר שדיברנו זה בעצם שי דיבר עם תום על עניינים שלא נגעו בי בשום דרך שהיא... בשלב מסויים זה התחיל לעלות לי על העצבים ואמרתי שצריך לדבר על משו יותר נשי... והדבר הראשון שיצא לי מהפה זה היה טמפונים!

שי ותום שמחו על הנושא החדש ומיד המשיכו לדבר (בינם לבן עצמם כמובן) על טמפונים... הם דיברו על כמה קשה להחדיר טמפון ומה קורה אם כואב... ואז שי סיפר שהוא שמע על ילדה שנקרע לה החוט ושהיא שכחה מהטמפון בכלל והייתה צריכה ללכת לגניקולוג שיוציא לה אותו... ברוב ציניותי הבהרתי לשי שאין אדם שיותר מתאים להוציא את הטמפון מהמצב אליו נקלע והצעתי אולי אמו תוכל לעזור לו...

תום הסביר לשנינו ברגע של צלילות שזאת עבודה לאינסטלטור מוסמך...

 

טוב זה בגדול... אני עכשיו אצל סבתא ליומיים של שקט וביום רביעי גלאל ואור ואני והחברה הכוסית שלי הולכים לארוע השקה (וואטאבר) ולהופעה של סינרגיה בעיר :]

לשבוע הבא מתוכננים ימית ואולי פיינטבול נחמד...

 

שני דברים שעברו במוחי:

-איזה נוסטלגיה זה לעבור על כל הבלוג מהפוסט הראשון...

-אני עברתי על שמות של ספרים שקראתי... הדבר הכי עצוב שאני אפילו לא זוכרת על מה מדברים על ספרים... אפילו לא בערך... ביאוס... החלטתי ליכתוב תקצירים של הספרים שאני קוראת... ככה אני אוכל לעקוב.

 

אממ... זהו... תיתיי אני חושבת שעברו כבר 2 דקות אז הנה...

ד"ש לכולם...

 

למה אני שומעת שירים כל כך מוזרים... אמא'לה...

נכתב על ידי , 13/8/2007 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)