לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המקום המקודש

כל מה שיש לי "לספר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

ידעתי שזה יקרה


אני יושב וחושב מה היה קורה אם לא הייתי מתאהב איך הייתי נראה היום? אולי הייתי אדם אחר אותו אחד שהכרתי והיום הוא נעלם לו בתןך ליבה של נערה שהלכה ולא חשבה שאולי יש מישהו שהלב שלה נמצא אצלו איפה אני מי גנב את ליבי??? איך זה קרה דווקא לי? למה מה עשיתי? ביקשתי סה"כ להתאהב לא יותר והנה אני יושב ובוכה הלב שלי חצוי לשניים נמצא אצל אותה אחת שהלכה לה ככה אפילו בלי לומר למה ולאן מה יהיה איתי? אנלא רוצה להתאהב שוב למה שיכאב לי שוב הלב?
נכתב על ידי , 21/12/2006 11:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

ICQ: 254147829 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכהן הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכהן הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)