לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the wicked witch


Avatarכינוי:  Green-tomato

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

חוזק


 

חוזק, זה בדיוק מה שאני רוצה וצריכה עכשיו.

להיות חזקה, להיות אישה חזקה.

אני רוצה שהחוזק יבוא ממני, מבפנים, ככה שלא משנה עם מה אני אצטרך להתמודד בחיים שלי, אני תמיד אוכל לבטוח בי.

אני רוצה לבטוח בזה שאני אוכל לקום שוב על הרגליים, להפיק לקחים ממה שעברתי ולא לנטור טינה ולא להתמרמר על החוויות הרעות שלי.

לתת לכישלונות שלי לחזק אותי בדיוק כמו ההצלחות שלי ולבנות אותי.

עכשיו, רגע לפני שאני עוזבת את הבית, אני רוצה לדעת שאני מוכנה.

למרות שהדרך לא ברורה ולמרות שאני לא ברורה לי עכשיו, אני מאמינה שיש בי אור קטן שעם קצת אומץ והתמדה יכול להפוך למשהו גדול.

האומץ להגיד את מה שאני מאמינה בו, להביע את עצמי- להיות עצמי. ההתמדה בדרך שלי, בדרך הנכונה לי, להמשיך ללכת למרות הקשיים ולמרות הנפילות, עד שאני אדע.

אני רוצה להרגיש את החוזק הזה, כמו עמוד שדרה, שיחזיק אותי עומדת, שלא יתן לי לנזול אם אני קצת מוטשת ועייפה או רגישה למשהו שמישהו אמר לי בהיסח דעת.

העוצמה הזו, שמציפה את החזה וגורמת לך להרים את הפנים ולהסתכל לחיים ישר בלבן של העיניים, זה מה שאני רוצה לקחת איתי לדרך לשנה הבאה ולחיים בכלל.

במשך השנים האחרונות נפלתי וקמתי וקמתי ונפלתי ולמדתי הרבה שיעורים חשובים. את חלקם אולי כבר שכחתי או ניסיתי לשכוח אבל אסור לי, כי הצלקות שלי מלמדות אותי איך להתמודד עם העולם, איך להיות אני.

 

מקום חדש, אנשים חדשים, חוויות חדשות, אני לא יודעת מה המחר יביא. בוודאי גם דברים טובים וגם דברים קצת פחות טובים.

אבל אני אהיה חזקה, גאד דאמט אני אהיה חזקה. כמו אור, כמו להבה.

 

נכתב על ידי Green-tomato , 19/8/2009 09:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,744
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGreen-tomato אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Green-tomato ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)