לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי ככה החיים :)


תקראו את הדבר שלמלא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

ואו XD


 ואו ! ..

 מזמן לא הייתי פה ! ... טוב אין לי כל כך הרבה מה להגיד אז .. פשוט נכתוב את זה :)

[ד"א יש לי מלא תמונות שחייב להעלות :) ]

 או קי .. החופש הייה בסדר .. בכללי לא עשיתי הרבה אבל .. עשיתי משהו .. :)

הייתי במחנה לאנגלית בניצנה [ליד הגבול של מצריים ><" ] בהתחלה חשבתי לי למה אני בכלל באתי לאמצע המדבר ?! לחום .. ? אני הרי אלרגית לשמש !!!!!!!!!!!!!!  אבל התברר שכולם שם ממש ממש טובים וממש נחמדים התחברתי די לכולם שם :)  ואני יודעת שנשמור על קשר  [אילן אני ממש ממש אוהבת אותך !!!!!!!!!!!!!! תודה על הכול :) ]  אה !!!!!!! אני נכנסתי לסורוקה XDDDDD הייתי שם פאק'ינג 5 שעות ><" ... שעות של עמידה בתור וכלום בדיקות ><" .. {עמדתי בתור למיון כללי בתור למיון אורטופדי תור לרנטגן תוד [שוב] למיון אורטופדי תור לאחות ותור לרופאה ><"""""""""""""""""""""""""""""""""""" פאקינג שיט ! .. ><"}

 נמ.. כשחזרתי מהמחנה [ב5.8] אחרי 3 ימים הייה לי ממולדת [ב08.08.08 hell ya ! ] הייה סבבה עשיתי בפטרה .. מסעדה באשדוד ..  חבל שהרוב לא באו אבל מה לעשות זה הפסד שלהם :) 

הייה סבבה תודה למי שבא :)

  אחרי שבוע .. ב[15 ] טסנו להולנד ... הינו שם יומיים .. [ואי בהולנד יש להם אוגיות מריחואנה סוכריות על מקל של מריחואנה ויש להם גם ערכת מתחילים לגידול מריחואנה XDDDDDD ]

 ומשם לפינלנד .. הייה קר בפינלנד ראיתי מלא גותים ומטאליסטים והייה סופר סטייל :) 

 חזרנו לארץ בארך ב28 .. [?]  ואז חזרתי ללמוד הייה מהגניב [באיחוד כי למדנו עד 12 ולא עד 4 כרגיל XDDD ]   

 המורים אותם מורים ו הכול סבבה :)

 אז אני עוד העדכן ו .. זהו בי :)

 

נכתב על ידי sarit 92 , 5/9/2008 20:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sarit 92

בת: 31

ICQ: 260667578 



מצב רוח כרגע:



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsarit 92 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sarit 92 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)