לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהב מתנות יחיה


יש אנשים שמוכנים לעשות הרבה בשביל מתנות חינם. אםילו לפתוח בלוג. אז כדי לא לזהם את הבלוג השני שלי בתכנים פרסומיים פתחתי את הבלוג. תיהנו לכם.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

מקומות ידידותיים לאימהות


אני מופתעת כל פעם מחדש לגלות כמה מעטים הם המקומות בישראל שנחשבים ידידותיים לאימהות עם ילדים קטנים.

אני רואה פער עצום בין החברה שאנו חיים בה שהיא חברה מאד משפחתית ומעודדת ילודה (לא מעט מדברים איתי על תכנון אח קטן לבני בן החצי שנה) לבין הקניונים ושאר המקומות שרובם ממש מנותקים מהצורך הזה.ובהם למרבה האבסורד בשעות מסוימות אתה רואה בעיקר משפחות עם עגלות ילדים.

 

רבים מדברים בשבח ההנקה ובו זמנית בגנות ההנקה בציבור. דוגמאות פה.

 גם אני לא מעוניינת שכל עובר אורח ישזוף את עיניו במחמדיי וגם אני מעוניינת במקום שקט להיניק בו.ולא, שירותים ממש לא נכלל בהגדרה.תאכלו אתם בשירותים

אז זהו ש:

בקניון מלחה ישנו צינוק הנקה אחד וגם הוא ממוקם בשילב ותמיד יש תור לא קטן אליו.

בחנויות מסוימות אם המוכרת מספיק נחמדה יתנו לך להיניק במחסן.

בחנויות אחרות לתינוקות אין ואני חוזרת אין חדר הנקה (תקנו אותי אם אני טועה וידעו אותי לגבי מקומות)

 

(לזכותם ייאמר שיש משחקיות לילדים בוגרים יותר)


 

ועכשיו ציונים לשבח:

 

איקאה שכנראה מיישמת את הסטנדרטים הסקנדינבים גם בארץ ומחזיקה ב:

משחקיה

חדר הנקה מרווח עם בר מים מינרליים ושולחן החתלה (וברז עם סבון נוזלי)

עגלות קניות עם מושב לתינוק.

עגלות טיולון לתינוקות גדולים יותר.

במחלקת ילדים ניתן לקנות חיתולים ומגבונים.

יש לצד חניית הנכים חניית משפחות (כמו שהבנו זה מיועד למשפחה עם עגלות אבל אני לא בטוחה במאה אחוז. מדובר בציור על החניה)

סיסוקי מוסיפה שניתן לקנות גרברים בקפיטריה ושקיים מיקרוגל לחימום אוכל לקטנטנים.

קניון הדר בתלפיות (ירושלים)

 

יש חדר הנקה ופינת החתלה. לא מעוצב ומטופח כמו איקאה אבל מספק.

 

מגה במודיעין (ישפרו סנטר)

 

עגלות קניות עם מושב לתינוק

חניית משפחות

 

(יש בעלות משותפת עם הבעלים של איקאה)

 

קניון עזריאלי

 מרגי מוסיפה שראתה מול השירותים חדר הנקה .

 

מוזיאון ישראל

תמר ראתה חדרון ליד השירותים עם מגש החתלה מתקפל.

 

בניני האומה (הסינמטק הזמני)

חדרון החתלה. (תמר)

 

אוניברסיטת באר שבע

חדר הנקה (באדיבות אגודת הסטודנטים) (תמר)


מוזמנים לספר על עוד מקומות.

 

 

 

נכתב על ידי , 27/2/2007 08:30  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה מתבשמת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה מתבשמת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)