לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

Abuela ניגמרת



היא פשוט נירדמת אל תוך הפְּנים שלה.
מאז שהתרסק לה האגן, שום דבר כבר לא אותו הדבר.
ניגזלה ממנה התנועה.
האישה הקטנה הזו שהייתה כפקעת אהבה מהלכת.
שניהלה את ענייני מישפחתה והכפר ממרום שנותיה, בכוונה ובאהבה.
האישה הזו ניגמרת לנו בין האצבעות.
מאומה לא מסייע.
לא אוהביה.
לא אהוביה.
לא הנכדים.
וזה עצוב מאוד מאוד.
ללא אבואלה, חיי לא היו כאן.
ללא אבואלה לא הייתי זוכה בכל כך הרבה דברים.
איתה אני זוכה יומיום.
ועתה.
קצרה ידי.
ליבי ואהבתי גם הם לא מסייעים.
מחסום חוסר היכולת שלה גדול מידי.
החומות החוצצות בינה לעולם גבוהות מידי.
איני יודע איך ייראה היום אחרי שהיא תעצום עיניה.
כבר עתה, כל יום יש בי מעט פחות שימחה.
גרגר פחות.
כזה שלא נראה.
אך אני מרגיש את חסרונו.

לחוכמתה ולאהבתה אני כבר כָּמֵהַּ.

כל פעם שאני ניזכר בחיבוק שלה,
אני נרעד וסחרחורת חולפת אותי כגל נעים:
"אני לא יודע כמה זמן זה נמשך, רק זוכר את החיבוק שהתעוררתי אליו. אישה קטנה מחבקת ללא קול. חיבוק שנוגע בכל מקום כמוס שהיה בי. אני זוכר עוד רגע של קינאה גדולה שאחזה בי. קינאה לאָמור שידע את החיבוק הזה חמישים שנה. ואז התעלפתי. כי אף פעם לא ידעתי חוויה כזו. לא נורא, כל זה התרחש בבית חולים."

עצוב לי...
נכתב על ידי , 15/11/2004 09:52  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/11/2004 12:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)