לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לקראת יומולדת


כמו תמיד כאשר אנשב ממסעותיי, מיינתי את הבגדים מהמזוודה לכביסה, מקפיד לבדוק בכל הכיסים. תמיד יש שם אוצרות. כמעט מכל כיס נפלו פתקים וקרעי נייר ומגבוני מטבח. גמקצת כסף ואבנים יפות, אך בהם לא היו מילים, רק רשמים. אנלארגיל לזה, כי בדרך כלל אנכותב לבלוק שתמיד איתי, והפעם אבד באחד הסיבובים, או מתקתק בלילות למחשב שאיתי, שהפעם לא היה איתי.
פתקים ועוד פתקים.

התיישבתי על הרצפה והתחלתי לקרוא בהם. הם לא היו מסודרים כרונולוגית, וכך הקריאה הקפיצה את מד רגשותיי ממקום למקום, לעיתים מחייך ולפעמים אפילו נבעת. רגע הייתי מול ריח של מוות ורגע אחר מול יופי של טבע. באחת נזרקתי שוב לגשר החבלים שכמעט ונקרע תחת משקל הציוד שניסינו להעביר דרכו. זכרתי רק את רעש המים המתנפצים על הסלעים עשרות מטרים תחתינו. שרים מנגינה שמעלה אלינו את דוק האדים שלה. רק אחרכך בלילה התעוררתי בבעתה כאשר הבנתי שלא היה חסר הרבה שהחריקות יסתיימו וכל הכבודה ואנחנו ניבלע אל תוך הדוק שמלמטה. כך ישבתי עייף מהדרך ומאובק וסחוט וקראתי וחוויתי עוד ועוד פתקים וקרעי נייר ורגשות. כן, ינואר היה חודש מלא קרעים. הוא עדיין שם, מסרב להיעלם ושב בלילות ומבקר ומבעיר בי את הצריבות הקשות של סבל וחולשה ומחלה.

התחושה הזו כלכך רחוקה מהתחושה הנהדרת שציפיתי לה כאשר התחלנו את הפרויקט הזה לפני חודשים. ישבתי על הרצפה, מלוטף עלידי החתולים שהתגעגעו למגע בי, והסכמתי שבאמת אף פעם לא הרגשתי תחושה של נהדרוּת. הרגשתי לפעמים טוב, או אפילו מאושר, אך לא חשתי מעודי נהדר. המחשבה הזו לא זרה לי, היא כמעט תמיד שבה לקראת יומולדתי. כי ביום הזה אני רוצה לגעת בנהדרוּת. לראות אם קצה החוט הזה התגלגל כבר לפתחי. אך לא, גם השנה לא. ברור שלא, כי מה חשיבות לתחושה הזו באמת? והיכן היא בכלל בסקאלת המתנות שאני מבקש לעצמי? הרי אף פעם לא ביקשתי אותה, אפילו שאנפוגש אותה אצל אחרים. באמת אנמסתפק בלהוסיף עוד יומולדת לסל השמחות שלי מידי שנה.

בעוד שלושה ימים אחגוג את יומולדתי. לא, לא אהיה כאן לחגוג איתכם או עם חברים אחרים. פעם ראשונה שלא אהיה פנוי לחגיגות עם אחרים. ביומולדתי אלך לפגוש את גופי. הגוף שכבר לא מתנהג כמו פעם. הגוף שנטפלו אליו בשנה הזו מיני דברים והפרעות. מחר אפקיד את גופי וקצת את חיי בידי הרופאים, שינקו את הצנרת ויכוונו את המנוע. נראה לי שזו תהיה מתנה ראויה שאקבל ליומולדתי השנה.

ואתם חברים מופלאים שלי, מוזמנים לבוא לחגוג איתי כבר עכשיו או מתי שרק תחפצו.

ועדיין יש נהדרוּת בטבע הזה שאני רוצה ללגום ממנה עוד ועוד.
כמו אותה חסידת מקור-האוכף היפהפייה שפגשתי במקום רווי בכלכך הרבה כאב.

נכתב על ידי , 3/2/2009 09:36   בקטגוריות גלויות מאפריקה  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-13/8/2009 19:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)