לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

קושיה


אתה יודע אבא, אחרי שנפטרת פניך התחילו להיעלם לי.
כלפעם מעט, עד שרק הבזקים נשארו.
נבהלתי, במציאות ובתחושה.
לאידעתי שכך זכרונותיי יכולים להתאדות.
בנצעיר הציע לשים תמונה שלך ושל אמא על השולחן,
שלא תיעלמו לי כך פתאום.
וכך אמנם היה.
במשך הזמן רכשתי את פניך שוב.
היום אתה נעלם רק לפעמים, כאשר אין לי חג בלב.
אתה יודע מתי לשוב, ואני שכחן שכמוני.

כמו אז, כאשר פקחתי עיניים וראיתי את בנצעיר מחייך.
מיטיב את השמיכה שלי.
מלטף את לחיי.
נושק למצחי.
וחוזר לחדרו...

ונזכרתי בהיפוך,
שפעם אני כך הייתי מבקר את מיטת ילדותו.
היום הוא דואג לי באהבתו.
אתה יודע, אנחש שזו זכייה גדולה!

לפני שנהיה אבא הוא לומד עוד על אבא.
עוד יותר מוזר.
חשבתי שהלימוד הזה, ביני ובין ילדיי, יסתיים מתישהו.

וודאי שלא.
גמני עדיין במסע איתך אבא.
ואתה כבר לא איתנו.

כשהתכרבלתי שוב לתוך השינה ראיתי את פניך אבא, בבירור.
אולי היה בהם גם שמץ של חיוך וסיפוק.
נכתב על ידי , 20/5/2009 13:01   בקטגוריות שוב אמא ואבא  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/6/2009 11:22



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)