לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

סוגריים שבדרך



עצרנו בדרך.
כי אנדריאה צמאה.
כי אנדריי ישב זמן ארוך מידי.
אנדריאה ואני נכנסנו לבר.
אנדריי פנה במעלה הגבעה
עם הכינור שלא נוטש אותו.
אנדריאה מפלרטטת עם הברמן.
אני בפינה כותב.

שלושה אנשים קרובים כלכך.
כל אחד פוסע צעד הצידה אל מחוץ למגע הצפוף של האחר.
מחפש נקודה במרחב המשולש הזה.

לאחר זמן, אנדריי שב.
מביט בי מעבר לשולחן.
רואה את הסוגריים הנפתחות עבורו נכון.
הוא קם מהשולחן.
פוסע לעברי בקלילות של איש כבד.
מציץ שוב בכתוב ופורץ בצחוק אחר.
"אתה כותב הפוך".
"רגע" אני משיב, "אתה מנסה להפוך את עולמי".
השבתי בלי לחשוב.

אני פותח בסוגריים ימניים וסוגר בשמאליים.
כך הוא הזמן העתיק שבי.
פועם בחזי מימין לשמאל.

הוא שולף עט מוזהב מכיסו.
מציץ אלי משועשע ומסמן על הדף שלי סימן קריאה.
"אתה פיקח" הוא מחייך אלי משועשע.
ופונה למכונית.

עכשיו אני תקוע עם סימן קריאה באמצע אמירה פתוחה מסוגריים ימניים.
איך ניתן לסגור סימן קריאה?

מחקתי והמשכתי.
כי אין מקום לאחר בתוך הסוגריים הפרטיות שלי.

עכשיו יצאו לי רק מלים סדוקות.
אולי בכל זאת יש מקום לעוד מישהו בתוך המאמר המוסגר שלי.
אולי אני סוגר מלים בתוכי שהן נבדלות מאשר אני.
שהן חדר לאחר.

אנדריי השאיר בי ספקות.
כשהתיישבתי חובק את ההגה, ראיתי במראה.

שוב אנדריי בחיי.
נכתב על ידי , 30/11/2004 00:09  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/12/2004 22:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)