לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

חתימות


לפני יותר משנה נולדה בי חתימה.
תמיד הרגשתי מזייף אותה בְּתָו.
במשהו שרק אני חשתי.

אתמול שוב רעד בי מיתר הזהב.
שמחתי ברעידה.

מַרְעִיד בִּי מֵיתָר
מִקֶּשֶׁת מִתְמַתַּחַת
נָכוֹן


**
יש בשנה כמה מועדים שהבנקים ושלטונות מס הכנסה משוועים לחתימתי.
החודש אני חוגג עם הבנקאים שלי את תחילת המחצית השניה של השנה הפיסקאלית.
אומנם יש זמן עד סוף החודש, אך ביומראשון אני יוצא לדרכים עם בני משפחתי ולא אהיה כאן כמה שבועות. לכן את ליטראות הכסף שלי הם מקבלים השבוע.

חתימות חתימות חתימות, כלכך הרבה חתימות. אתמול, היום ומחר.
היום הייתי בשלושה בנקים בשלוש שעות ועשרות חתימות.

בין חתימה לחתימה, ישבתי מהרהר ברעדת המיתר מאתמול. שרטטתי אותו עם קוים דקים. נרעד.
המנהל שממולי הציץ מעל דפיו והיה ברור שהוא מתרכז בתנועות ידי ותמה ביקש רשות לשאול.
מאיפה לך הלוגו הזה הוא שאל.
עוד אני תמה על שאלתו, והוא פתח מגירה והוציא ממנה דף ישן עם שוליים מפורצי זמן. שם משפחתו התנוסס על הדף, שזור בתוך לוגו מוזהב שדומה כלכך אל המיתר שמידי פעם רועד אצלי בחזה.

הצגתי לו את תמונת המיתר אצל שדות, והוא שמח כלכך שיש מישהו שמפיץ עדיין בעולם את דמות משפחתו שמפעם.
ארוכות ישבנו ושאלנו וסיפרנו והבטחנו שעוד יהיו לנו ימים של ביחד.

גם כך מוצאים ידידי נפש.
**
נכתב על ידי , 11/8/2009 20:38   בקטגוריות רקימת הלב  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/5/2012 21:07



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)