לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פרקי אהבה


זהו, היום אני נוסע.
ההתרגשות רבה לקראת המפגש הכלכך מקווה שלי עם בניי ועם בנבני.

כמו תמיד, גם הבוקר פתחתי את מדריך יעקב בסר לחיים הלו הוא 'שירים בהליכה הזאת'.
כך אני לפני נסיעה עם שני שירים, לא יותר.
כי את הספר הזה אני יכול לבלוע כולו ומי יארוז ומי יכין את כל המסמכים לדרך?

עונת הגעגועים –

אֲנִי הוֹלֵךְ וּמְנַגֵּן
מְנַגֵּן. וְעוֹנַת הַגַּעְגּוּעִים מַכָּה גַּלִּים
אֲנִי רוֹצֶה
זֶה מִקָּרוֹב לָגֶשֶׁת, לָשֶׁבֶת בְּסָמוּךְ-סָמוּךְ. וְלִנְשֹׁם.
יַקִּירָה, לַקֶּשֶב וְלַנֶּשֶׁם חֲשִׁיבוּת מַכְרַעַת. וְגַם הַמִּשּׁוּשׁ;
בִּקְצוֹת אֶצְבְּעוֹתַי מֵיתָרִים טָמַנְתִּי-


רוצה לקחת איתי געגועים, שאוכל ללמוד עוד
משלושת פרקי המדריך לאהבה - קֶשֶב וְנֶשֶׁם וּמִשּׁוּשׁ
**

וילדיי היקרים, הנה פרק אהבה שאני מתחבק אליו אליכם,
מתוך שורות לבֵּן

[ה]
וַאֲנִי מַעֲבִירְךָ מֵעַל הַיָּם
וְאַתָּה לָאִיִּים צוֹפֶה.

כָּזֶה הוּא הָאָדָם. מְדַדֶּה מְדַדֶּה
מֵאֶבֶן לְאֶבֶן לִרְשֹׁם שְמוֹתָיו,
וְהַגַּלִּים – יֶלֶד,
אוֹ שֶׁשּׁוֹטְפִים אֶת עֵינָיו, אוֹ

שֶׁנּוֹשְׁקִים קַרְסֻלֵּי הָרַגְלַיִם –

**

בהתרגשות רבה אני נפרד מכם.
אשוב בעוד כחודש.


חיבוק פינגוויני
נכתב על ידי , 16/8/2009 09:40   בקטגוריות חברים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/9/2009 12:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)