לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

עייף בחלום


היום הייתי עייף.
מכל פינה ביצבצה העייפות שלי.
אפילו החול שהגיע לאיודעמאיפה לא הצליח להדליק לי את העיניים.
נרדמתי בכל מצב.
כל מצב גם הרדים אותי.
שום קשר בין העניין שסביבי והעייפות שלי.
מין נקודה כזו שלא מתחברת לכלום.
כמו נקודה שחורה וזעירה שבולעת את כל החיוניות סביבה כדי לספק את עייפותה.
בסוף נימאס לי להעייף את כולם וגם אותי.
אז הלכתי לישון.
כי סייסטה זו הרי מצווה גדולה.
אולי אזכה במעט חנינה מעייפותי בקיום מיצווה כלכך חשובה וערכית.
שקעתי לי אל תוך ענן הסייסטה הורדרד.
אני בטוח שגם חייכתי, אך לא היה מי שיעיד.
פתאום חלמתי.
אבא שלי הופיע.
אף פעם אני לא חולם עליו.
על אמא כן.
אך היא מאוד לא ברורה, חוץ מהידיים שלה.
אבא, לעומת זאת, שאני זוכר כל פרט וכל קמט בפניו, לא זקוק לחלומותיי.
היום הוא הופיע.
מדליק איתי נרות.
רק איתי. לא היה אפאחד מלבדינו.
הוא שר את מעוזצור בגירסא הפולנית שלו.
ואני הייתי כלכך עייף שאפילו לא מחיתי.
הצטרפתי אליו.
הוא לא הביט בי.
היה עסוק באש המרצדת.
היה לי כלכך הרבה מה לומר לו.
אך הייתי עייף היום.
נראה מחר...
נכתב על ידי , 9/12/2004 23:06  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/12/2004 00:07



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)