לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

רגעים


סיפור מסעי במידבר לוקה בחסר.
פשוט כי הוא לא סיפור.
הוא גם לא עומד להתפתח לכדי סיפור.

כשאני בוחן את חיי.
עולים רגעים.
רגעים יקרים או קשים.
עם העצב או השימחה שכרוכים בהם.
עם ריח וטעם של חיים.
כמו חרוזים הם מפוזרים על שולחן חיי.
לעיתים אני משחק איתם ושוזר אותם לידי שרשרת.
מוסיף את המילים הראויות לייחס חרוז לחרוז ונולד סיפור.

הפעם אני לא מתכוון לעשות את זה.
הפעם אני מספר על רגעים.
רגעים שחוברים לידי הארות המעירים סיפורי עבר.
מעוררים קודים רדומים ליצירת חיים חדשים בי.

יותר ויותר אני נהנה לטעום את הרגע הבודד.
לגלגל אותו על לשוני לפני שהוא מתעכל לו בעת הסייסטה.
כן, כל סיפור הנוסע במידבר הוא סיפור סייסטה שכזה.
אני נח וישן בזמן שהמערכת שלי מעכלת ומייצרת.

בימים אלה, אני מתעורר רענן יותר.
אני גם מופתע מהגילויים.
יש רגעים דומים כלכך.
תאומים של ממש.
ובכל זאת הם מייצרים רקמות שונות.
לזמן יש קוד גנטי שונה ממה שהורגלתי.
אני נהנה מהגילוי המתחדש בי.
נכתב על ידי , 18/1/2005 19:36   בקטגוריות מסע במדבר  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-23/1/2005 22:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)