לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

הוירוס נחת


יום שטוף שמש היה היום.
יצאנו רוזנה ואני להתחרדן בחוף הים.
לספוג אנרגיה חורפית יקרה מפז.
ככה אנחנו שוכבים לנו על החול החם ולפתע קור.
קור חודר עצמות.
כלום לא השתנה.
רוזנה סופגת אור ושמש.
כל האנשים סביבנו נהנים.
ואז הבנתי...
זה גל קור שחדר רק לעצמותיי.
הקור התרכז במיוחד בחזה ובבירכיים.
בעדינות, הפניתי את תשומת ליבה של רוזנה לנעשה בקירבי.
היא, שקשובה תמיד אליי, התעוררה באחת מהתחרדנותה הטובה.
תוך דקות חזרנו הביתה.
עוד דקות ואנו בחדר במיון.
אני מוגדר כקבוצת סיכון ולכן לא משחקים עם התראות גופניות שכאלה.

כל האזעקות והסירנות נרגעו אחרי שהסתבר שמערכת הלב-נשימה-כליות פועלת כתקין אצלי.
כמימים ימימה.
רק הקור הזה לא עזב אותי.
מרעיד אותי באלפי רעידות זעירות מטלטלות.
חזרנו הביתה עם איום רפואי שנבוא מיד במידה ותחול הרעה כלשהי.

הגענו הביתה.
עליתי למעלה ונפלתי על המיטה.
ארבע שעות שינה טרופה של שינוי תנוחות ומלחמה בקפלים המסתוריים של הסדינים.
קמתי וכולי קודח ונוזל.
תזמורת פטישים בראשי.
השפעת הגיעה גם לבשרי.
אף פעם לא הוכיתי בסימפטומים שפעתיים כאלה.
בכלל, אני לא אמור לחלות בשפעת.
אני הרי מחוסן.
אך השנה שוב, הגיע וירוס חדש להכות בנו.
הצטרפתי ליותר מ- 5 המיליונים החולים בספרד.

עתה אני מנהל בסיועה של רוזנה מלחמת חורמה בוירוס הפלשן.

מכאן, אני גם רוצה לשלוח ברכות החלמה מהירה לשילגיה.

תהיו בריאים
נכתב על ידי , 23/1/2005 21:12  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-28/1/2005 22:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)