לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

שלג חול וים


באמת שרציתי לרדת לחוף הים.
לפגוש בך מאירה בחוטי אור הירח.
אך הסערה הקדימה לבוא.
רוחות הצפון הפכו ועירבלו את האוויר.
זעמו על החלונות.
מרחתי את פני מול הזגוגית מביט בסערה המערבלת את הרחוב.
נזכר בשדות הקטן.

לאחר שעות שכחה הרוח.
גם השלג פסק ואני יצאתי אל החוף.
הסגריר היה בכל.
קר ורטוב ומצופה בשימלת שלג זוהרת.
כשהגעתי קרוב לים הציץ לפתע הירח.
מלא וכסוף.
זוכר הבטחה.
צובע בפסי כסף את המים החלקים.
מראה של שקט ועומק.

החול היה מבהיק מאור ירח הכסף המושלם.
חשדתי מידי באור הזה.
הוא לא שייך לחול, אפילו ללבן ביותר.
התכופפתי וחפנתי מעט חול בכף ידי.

שלג.
שלג על חוף הים.
השילוב התחושתי המם אותי.
התרגשתי כמריח נרקיסים.

ישבתי שם סופג קור ואור.
מלטף שלג.

לאחר זמן נסגר המראה מאחרי העננים.
חזרתי הבייתה.

כך זה נראה בבוקר (לא אני צילמתי).







אני מתנצל לפני כל הבלוגים שאיני מגיע אליהם.
הגישה לישרא מחו"ל מאוד קשה ולכן איני מצליח להגיב.
נכתב על ידי , 27/1/2005 23:34  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-10/1/2008 12:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)