לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

לא פיל


אנבטוח שזה אינו פיל.  הוא עדיין לא יודע שהוא מסוגל. הוא בכלל לא עף.

גמני לא.

מהמקום העוברי שממנו העולם ניבט אלי מביט אליו, אני חש לעיתים חוקר עולם דמיונות שווא.

אוף, כמה שזה מעייף.  רגע לפני שעיניי הנסוגות נעצמות, אנרואה חיוכים עפים אליי.

לוּ יכולתי להביט בי, נשאב כשעון חול שגרגריו נשפכים מטה ונשאבים למעלה בו זמנית.

ברגעים כאלה אני יודע פירושו של כמעט להיוולד, כאשר אני שב להיות עובר.

עובר סיזיפי...

 

אני מתנער להרף עין להביט אל העולם מביט אלי, עם חמלה למי שאני.

או כך חשתי לפחות מול האמא ובנה הבופאלוס (buffalos) היפהפיים האלה.



 

הבופאלוס מלאו אותי המון כוח להתיימר ממקומי, ולינוק מעט מרחב של ציפור (חנקן ארוך זנב) מביטה מעולמה העלום.

אני מציץ מבעד חור מנעול המצלמה, אל יפי העולם המתנמנם לקראת הלילה.  מתרפק כעובר.

לא של פיל.

משהו. מישהו שעדיין לא מוכר.



נכתב על ידי , 22/2/2013 20:19   בקטגוריות לא יודע  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-25/3/2013 13:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)