לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

לספור עד שש


אני כמוהו.  לא יודע לספור.  למנות בשפתו לספור עד שש בשפתי.

שש כולל.  ולא משנה מדרגות או מיליונים.

אני תמיד מועד.  מתבלבל בשפתו.  בחיי מועד ונופל.

כי הוא איש של אלוהים ואני איש של יקום.

אך שנינו לא מצליחים להגיע לשש.

הוא כבר לא איתנו.  איתי הוא בחלום ועל הגג.

מספר לי על כושית מאוקראינה שניחמה את זקנו שצימח שוב.

על הדמעות שהשיל בין שדיה עם הסיפורים ששמע ביערות.

היא חיממה את זקנו והוא אותה חיבק.  בתמורה.

הייתה זו מלחמה וסחר החליפין היה משונה.  הוא רצה ללמוד למנות וכשל.

גמני לא הצלחתי אפעם.  כשל משפחתי הוא אמר.

אני חשבתי על פגם גנטי.  לא יכול לספור מעבר לשש.  גם עם ששה אפסים זה לא מצליח לי.

שישה מיליונים אומרים לי ואני מתחלק לתחילת התור.  לנרצח הראשון ולא יכול לדמיין יותר משישה.

הוא סיפר לי שאף פעם לא הצליח לכרות ביער יותר משישה קברים בפעם אחת.  כשל שכזה הוא אמר והמליץ לי לא לנסות.

באמת, אני לא זוכר במלחמה שהצלחתי או בקורס ביד ושם.

בכלל גם בצופים ובפלוגה זה לא הצליח לי.  פגם גנטי.

גם בחורה כושית מהיפות ביותר לא הצליחה ללמד אותו הוא מספר.

חבל על הזמן.  בוא נמשיך הוא היה מספר על הקורות שהיו לו.

נזכור ולא נשכח אבל נמשיך.

לי קשה עניין ההמשך, כי קשה לקרטע על אבנים חדות.

למדתי לחיות עליהם, ובכלזאת

רוצה לזכור תמיד.



נכתב על ידי , 4/5/2016 02:58  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה תשע&quot;ו
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-21/5/2016 19:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)