לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016

סנונית ראשונה


כבר לפני שנים, ידעתי שאצטרך להתמודד עם הוצאת ספר.

לי די לכתוב כאן ולעיתים גם במקומות אחרים, אך לאחרים לא.

 

תמיד פוסט שלי מלווה בכותרת.

כותרת מכוונת למשמעות שאני נוטה לתת לשיר.

עם הקורא אני בדרך כלל לא מצליח.  עם עצמי כן.

וכך הגיע זמן לתת כותרת גם לספר.

אניודע שהכותרת צריכה להכיל ירח. מגיל מאוד צעיר אני יודע זאת.

 

בשיחות עם ידידה, הירח עבורה הוא חסר משמעות.

סתמי, משהו כמו ירח בדלי (אולי בעקבות חכמי חלם).

עבורי הירח הוא משהו אחר.

הוא מלווה וחבר, מקום מפגש ומקור אנרגיה.

חשבתי ומצאתי שאכן יפה הכותרת 'ירח בדלי' או אולי 'דלי עם ירח'.

נראה שכרגע אני נמשך דווקא לכותרת השנייה.

 

מים צלולים יש בדלי, אחרת לא יהיה שם ירח ולו אתאמץ מאוד.

השירים והתגובות להם, ייעצבו את המנה שתעלה לצלחת.

מידי פעם אפתח פרק חדש עם מים צלולים, כדי לרקוח תבשיל חדש.

 

הנה, אני יוצא לדרך.

 

כך כתוב עתה על הכריכה.

(כְּרִיכָה זְמַנִּית):

 

מִלִּים שֶׁל אוֹר יָרֵחַ מִטִּבְעָן מַבְשִׁילוֹת לְאַט.

אוּלַי הַטַּעַם עֲדַיִן בָּסְרִי, אַךְ הַגָּוֶן הַנָּכוֹן כְּבָר עַל לְשׁוֹנִי.

 

יָרֵחַ אַנְדָּלוּסִי.

נֶאֱרַז בְּתַכְשִׁיטִים.

עֵינַיִךְ צוֹחֲקוֹת



נכתב על ידי , 5/9/2016 10:06   בקטגוריות דלי עם ירח  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/9/2016 00:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)