לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

פה גדול, זין קטן


בזמן שניסיתי ללבוש את החיבוק.
בזמן העדין הזה, שבו כל תפר בחיבוק נוגע בעצבי
מבפנים.
מחפש את התפר הפנימי שבי.

באותו הזמן תיבלתי את עצמי במנוחה.
בהיסח הדעת פתחתי את תיבת הדואר שלי וקראתי את המילים
שלעלעו בגרוני.

אני , 00:43 25/5/2005:
אתה חנפן חבל על זמן.
יודע לדבר יפה אפילו בניקוד.
כמה נשות ישרא מעל 35 כבר זיינתי?
שמעתי דרך אגב שבזה אתה על הפנים.....
טוב, ברור....
"פה גדול, זין קטן"

ושאני אתווכח ואמחה?
הרי האבן כבר הושלכה.
כך יש מי שרואה אותי.
עצוב.

לא את המסע שאני מנסה ללכת בו כאן באופן עילג ומגוחך.
רק את הזיונים שלי.
ואת גודל הזין שלי.



ברור שיש עוד שכך חושבות/ים.

הרי יכולתי למחוק את התגובה.
הרי יכולתי להתעלם מהתגובה.

אך רציתי שתדעו מה ואיך חושבים עלי כמה אנשים כאן.
גם אני חייב להכיר עם מי יש לי עסק.

ובכלל,
זו נקודת ציון מעניינת ומעוררת מחשבה, של דרכי כאן בישרא.

ובכל זאת, אל תשכחו,
אהבה ו- care, זה הכל.
הכל!



הבהרה.
איני מחפש זיונים בישרא.
אני עסוק כאן עם עצמי בעיקר.
אני מחפש דרך שלא ליפול שוב אל תוך עצמי.
בעזרתכם חבריי המופלאים.

ומי שלא מבין את זה.
מוזמן לבטל את המינוי.
להפסיק ולקרוא אותי.
אם בכל זאת, הוא קורא אותי ויש לו מה להעיר לי על חיי
באופן בוטה וגס,
תיבת המייל שלי תמיד פתוחה.
נכתב על ידי , 25/5/2005 01:38   בקטגוריות תגובות  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-25/6/2005 12:18



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)