לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

מודל 48


בדפים הישנים שלי כתוב הרבה על שֶבִי 1957 וכביש 66.
שריטה עמוקה שחשבתי כי עוד תירפא.
אומנם את השֶבִי לא רכשתי (כמעט, כמעט), אך את כביש 66 עשיתי בחלקו (קליפורניה, אריזונה וניו-מקסיקו).

עתה מכוניות וכבישים הפכו רק לאמצעי.
להגיע מכאן לשם.

עתה אני עם שדות מודל 48.
לאחר 3 תאונות קשות.
מי שיודע כמה טיפול דורשת מכונית עתיקה, יכול לתאר לעצמו כמה יש להשקיע בקיום מודל 48 לאחר 3 תאונות קשות.
שתיים מהן ברמת טוטאל-לוס.

ביקורים שיגרתיים במירפאות מתוחכמות של רפואת הייטק.
5 רופאים.
הקשבה מתמשכת ולא מתפשרת לאותות הבאים בפעילות שיגרתית.

לפני כמה שנים החלטתי לחיות.
מילה קטנה – קריירה אינטנסיבית.
הדורשת יותר מכל קריירה אחרת שהיכרתי.

הרי הסימנים והליקויים שהשאירו התאונות במודל 48, הם כבר לא ברי חלוף.
הם כאן איתי.
הם כבר רכוש לא מתנייד ולא בר שיפוץ.

אך אני לא מוותר.
תוכנית המינימום שלי היא להמשיך לנוע ולתייר עם מודל זה עוד איזה 30 שנה.

לכן אני משקיע כסף רב (מודה לאל שיש לי) בתפקוד ובהחזקה של המודל.
ימים רבים מידי חודש, אני פורש לפניי את כל הממצאים.
את אלה של הרופאים מול אלה שלי.
ואני מחפש את ההבנות העולות ממערכים אלה.
את ההסכמות כמו גם את הניגודים.

ואני מחליט בחיל ורעדה, כיצד יראה הטיפול במודל בימים הבאים.
הרבה שימחה מביאה לי הקריירה הזו.
גם הרבה תודה שעדיין אני יכול להניע את המודל כל בוקר.
ליהנות מחיוך נכדי.
להתבשם מפרחי דייגו מבשמים בגני.
מהשמש המלטפת את פני בבוקר.
מחיבוק אישה.
מלב שמח לקראת אישה.

כולי שמח.
למרות שלפעמים אני מוצא איזה נתיך שרוף.
או קימוט חדש בפח.
יש ימים שאני נסחב עם תקר שאיני מצליח לתקן, אלא בסופו של יום או שבוע.

אך זה המודל שלי.
מודל 48.

שֶבִי 1957 כבר לא עושה לי את זה.

אהבה ו- care, כן.
מאוד!

תודה לכם חברים מופלאים.
את רובכם איני מכיר בחיוך.
רק במילים שחודרות ללב.

תודה על דאגתכם.

ולכל אלה שדאגו או ציירו צל מודאג.
אני עושה כמיטב יכולתי.
בצנעה ובאהבה.

כלכך הרבה אתם מעניקים.
מרגשים שכמוכם!
נכתב על ידי , 9/6/2005 02:01   בקטגוריות חברים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-7/12/2005 11:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)