לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ארוך או גבוה?


היום אני שוב אפגש עם Paco, ידידי הרופא.
הוא יצמיד את כל החיישנים וגם ישאב מעט נוזלים ואני אהיה רגוע.
אך עתה אני מתוח מעט.
הרי זה ברור.
כי כל התקף שאני עובר לא מסייע לי.
מגביה את ההר שעומד לפניי כמטרה.

ובינתיים אני מחייך מהעבר אל ההווה.
מכוון את העתיד.

אני זוכר את הפגישה הראשונה שלנו לפני כמה שנים.
כדרכם של מטופלים, שכבתי על מיטת הטיפולים.
ו- Paco, כדרכם של רופאים הצמיד, נגע ומישש.
היה לו מבט נעים ומגע מרגיע.
לאחר זמן הוא חייך אליי ואמר שצפויים לי עוד שנים ארוכות.
כך הוא אמר מעמדתו הזקופה אליי, השרוע על המיטה.
הוא התיישב כדרכם של רופאים בשולחנו, והתחיל רושם רשימות.
אני התרוממתי והתחלתי להתלבש.
הוא הרים את מבטו אליי ואני שאלתי: האם שנותיי יהיו גם גבוהות?
הוא הבין את ההבחנה וחייך אליי.
זו הייתה תחילה של ידידות אמיצה.

אז מה חשוב יותר, שנים ארוכות או שנים גבוהות?

מה שמזכיר לי סיפור יפה.

חוזה וחואן עמדו ברחוב והסתובבו סביב עמוד.
התדיינו ביניהם והביטו כלפי ראש העמוד בחוסר אונים.
ברחוב עברה מריה, בלונדינית יפהפייה ותהתה על מעשיהם.
הם הסבירו למריה כי קיבלו משימה למדוד את גובה העמוד ואין להם מושג איך למדוד את גובהו.
מריה חייכה אליהם, הוציאה מפתח שוודי ושיחררה כמה ברגים מבסיס העמוד.
בזהירות הניחה את העמוד על המדרכה ושלפה מטר מהתיק שלה.
מדדה אותו ואמרה להם כי אורכו 3 מ' ו- 42 ס"מ.
חייכה אליהם חיוך בלונדיני שובה והלכה לה לדרכה.
חוזה צקצק בלשונו ואמר לחוזה:
עוד בלונדינית!
מבקשים ממנה את הגובה והיא מודדת את האורך...


תודה לכם חברים שאתם איתי בימים האחרונים.
הרבה אור ומרפא ותמיכה ואהבה אתם מעניקים לי.

אהבה ו- care לכולכם
נכתב על ידי , 28/10/2005 10:59  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-29/10/2005 22:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)