לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

דף מהזיכרון


כבר כתבתי על מותי הקליני.
על קלקולי מוח וגוף שנוצרו אחרי.
חלקים גדולים של מי שהייתי לפני, ירדו אז לטמיון.
התקופה הכי עלומה וסתומה שלי היא בין 1969 ל- 1972.
תקופה שמכילה יותר בורות משבילים.
פרקי חיים שלמים שנמחקו.
יד לא מתחשבת ולא מסבירה מחקה שם ביד גסה.
אין לי הסבר מדוע דווקא אז.
הייתי אז איש צעיר בראשית דרכו בחיים.

כבר יותר מארבע שנים שאני עסוק בשחזורים, בניסיון להחזיר לי את העדויות שחייתי אז.
שעשיתי מעשים.
שחוויתי.
אף אחד לא טוען אחרת,
פרט לזיכרון המתעתע שמסרב להביא את העדויות למעשיי מאז.
אני יודע יותר מה שהייתי אז, מסיפורים.
של משפחה ושל חברים.
כמו הורים המספרים לבנם על שנות חייו הראשונות.

אתמול בלילה עלתה וצפה תמונה.
ואני כה התרגשתי, כי כה מעטות התמונות שלי מאז.

מאות רבות של חיילים שוכבים על הציר, ממתינים לטנקים שיבואו.
קר, כלכך קר!
כל הלילה הרוח מכה בנו.
סופת חול שממאנת להירגע.
העצבים עומדים סמורים ומחכים ליום שיעלה.
המחשבות נודדות לימים שיבואו.
להיכן נגיע?
האם תהיה מלחמה?
האם נחצה את התעלה?
כל אחד מכונס בתוך בועת הקור של עצמו.
גם אני.
מנסה להתחמם באפילה הזו עם חיבוק תמונתה של זו שתהיה אישתי.
אך הקור לא מרפה.
גם הרוח זרועת החול.
דממה שמופרת על-ידי לחישות מהוסות.

הבוקר שולח אצבעות ראשונות.
מזרח מתחיל להחוויר היכן שהוא בהמשך הציר.
הרוח לובשת צורה חיוורת של חול נע.
זו לא מסה ולא אוויר.
גלים מַוְרִידִים של דיונות שנקטפו על ידי הרוח ונעים אלינו.
הבוקר מאדים מולנו וגלי החול נעים במין ביטחון שאנו שם.
איננו מוצאים דרך לסגת.

בקצה השמים מופיעים הטנקים על הנושאים.
שיירה אפוקליפטית שנצבעת באדום הזריחה.
שליחי מלחמה.
הם מביאים לנו את הבשורה.

לפתע לחישה עוברת.
כגל נגדי.
ממערב למזרח.

יש הפסקת אש!!
סאדאת האריך את הפסקת האש!!!

האנשים מתרוממים בצעקות שימחה,
וגל של חום גדול שוטף את בוקר המדבר המתעורר.

זה הזיכרון שצף ועלה ושימח אותי.
אני יכול לתייק עוד דף אחד ממשהו שחוויתי אז.
נכתב על ידי , 31/10/2005 04:37  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/11/2005 13:04



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)