לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

בשולי הדברים


אני יושב בבר, וחושב על מה שכתבתי אתמול.
נוגס בטוסט הנימוח ולוגם קפה חזק.
טעמי הטוסט כלכך ברורים.
ניחוחו של הקפה כלכל מוכר.
ואני כתבתי על טעמים שחבויים עמוק בתוכי.
ניחוחות שנשמעים לאחדים כאגדה,
ולאחרים כסיפור מרתק.
האם היה זה נכון לפרסם?
היום ברור לי שכן!
כי מאוד חשוב לי ולדרכי, לספר את התוכן אשר נמצא בין קליפות האגדה וההרפתקאה.
את מה שמתחולל בתוך ריקמות החיים שלי.

כתבתי אתמול על אודות מופע הסייר בחיי.
באמת לא כתבתי עליו, אלא על האירועים שהתרחשו בחיי במועד בו הופיע.
כתבתי על חיבוטי הנפש שהיו לי בעקבות הליכתו של אָמור.
כתבתי אומנם בעקבות הליכתו של הסייר לדרכו.
אך הוא רק עורר את כאבי הלב מפינתם השקטה.

הכתיבה אתמול הייתה מאוד אינטימית עבורי.
לא קלה, כי לא קל לשים דברים כאלה על המסך וללחוץ שמור.
איך והאם יגיבו האנשים ומה יאמרו.
האם אוכל להתמודד עם הדברים שייאמרו?
לכן עטפתי את דבריי בכיסוי מטעה.
הוא לא מטעה באמת, כי הליכתו של הסייר הביאה אותי להעלות על הכתב את התחושות של אז והיום.
אך בעצם מתן הכותרת: הסייר,
וסיום הפוסט בהופעתו של הסייר, למעשה כיסיתי על התוכן.
כמו כריך עשיר בטעמים מוזרים בין שתי פרוסות קלויות יפה.
משום שבאמת חששתי מהתגובות.
אך באומץ שהוענק ונוצר בי כאן, במהלך חודשים רבים, החלטתי לפרסם.
ולחצתי על שמור.

התגובות בוששו לבוא ואני חשבתי שהנה הפעם התאמתו חששותיי.
יש גבול ליכולת האנשים כאן.

לאחר עוד כמה שעות נכנסתי לבלוג וכמה טעיתי.
תגובות מגששות עם אצבעות עדינות.
עם הרבה טוּב, אהבה ו- care.
מגעים יפים שרק כאן יכולים להתקיים.
שוב התבדיתי לטובה מהמקום הזה.
כנראה שאין כאן גבולות ליכולת האנשים להשתתף, לתמוך ולעודד.

זו תופעה מאוד מאוד מרגשת.
גומחה של אהבה ו- care בחיים רועשים וציניים.

וכל זאת בא לבקש מכם סליחה שלא בטחתי בכם.
שחששתי מתגובותיכם.

אתם, האנשים היקרים, שהכרתי כאן, קורצתם מחומרים משובחים מאוד.
מחומרים שחשבתי שקיומם כבר לא נפוץ.

תודה לכם אנשים טובים.
שתהיה השבת מרגיעה ומענגת,
עם הרבה אהבה ו- care.
נכתב על ידי , 11/11/2005 14:07  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-13/11/2005 11:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)