לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

תק פרסה


500 פוסטים שהם תק פרסאות עבורי.
הבוקר ראיתי כי כבר הגיעה עת התק.
אומר מילון רב מילים:
פַּרְסָה שֵם נ'
מידת אורך קדומה השווה ל-8,000 אמה בקירוב (כ-4.5 ק"מ).

אם כך, תק פרסה הוא כמחצית המרחק בין כאן לישראל.
עוד מידת תק ואגיע.
זה המון! תק.
עבורי זה ציון דרך חשוב ממספר הכניסות או השנים.

500 פוסטים

לאיש אשר לא חשב שיתמיד כאן.
הגעתי לכאן לפני כ- 19 חודשים להפריח בלון ניסוי.
הרי כבר הייתי בפורומים כאלה ואחרים.
עוד אחד, מה יש?

ונשביתי בקסם המקום.
מה יש בו עבורי?
יש כאן המון, אך הציר המרכזי שאני סובב סביבו הוא התגובות.
יש כאן מגיבים.
מגיבים לאשר אני כותב.
(לאשר אני כותב?)
גורמים לי לצעוד צעד אחורה ולעיתים צעד הצידה.
להתאים את צעדיי לריקוד המגיב.
להביט על עולמי במבט אחר, שונה.
להעמיק ולהבין את מה שקרה, את מה שמתרחש בחיי.

וראה זה פלא, מהריקוד הזה נוצרים גם חברויות.
הם מתחילים וירטואלית, חודרים ללב ומגיעים גם לידי ביטוי ממשי.
בחיים.
כדי מגע וחיוך וצחוק.
וגם דמע.

תודה לכם מגיבים.
תודה לאלה שהיו והלכו.
תודה גדולה לאלה הנמצאים והולכים איתי בדרך

הכי הרבה תודה לאותם שסובלים את מלמולי הדרך שלי כבר חודשים רבים
חיי היום היו שונים מאוד בלעדי כולכם.

תהיו טובים ותאהבו הרבה, ואל תשכחו את ה- care.

אני ממשיך הלאה לפרסה הבאה...

כותב הפרסאות
נכתב על ידי , 14/11/2005 11:27  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/11/2005 10:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)