לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

מילים שחששתי לומר


(שמבצרי הוא ביתי)

מבצרי הוא ביתי
הוא נראה יפה המבצר.
כמו כל בית בשכונה.
עם גינה פורחת ותיבת דואר אדומה.
עם אישה ובן ושני כלבים שמחים.
החלום שלי ממזמן.

כן, ממזמן.
אך באותו הזמן היה ביתי מבצרי,
ולא צלח לי.
אז עתה פניתי להיפוך.
(יבוא היום ואשוב).

בניתי מבצר סביבי.
לא בית שנכנסים אליו בדלת או אפילו חלון.
בניתי סביבי מבצר.
עם חלונות מסורגים.
אין יוצא ואין בא.
מי שנמצא, איתי נמצא.
ומי שאיננו, איננו.
עם האחרים, איתם עוד אפגש.

(רק פשפש סודי לעתות חירום בניתי.)

זה מצב מגוחך ופתטי.
אני יודע.
אך זה המחיר של לחיות עתה וכאן.

יש אולי הכל במבצרי.
אישה שאותי אוהבת.
בן שחולק את חיוכיי עימי.
תקשורת המאפשרת לי להגיע גם לכאן.

המבצר מוגן.
אני מצויד במערכת אזעקה במידה וגופי כושל.
מעלית שתישא אותי בין חלקי.
היה והמעלית מאכזבת,
גם בה יש חיבור להזעיק את העולם החיצון, שיבוא ויסייע.

אני משלם בכדי שיצפו בהתנהלותי במבצר.
להתריע בעת סכנה.
להזעיק עזרה.

אני חוסם בגופי כניסות לא רצויות.
אני מפסיד הרבה אורחים אשר את טובתי מחפשים.

זה הפחד.
החשש מעוד בית הרוס.
מעוד מכבש דורס.

כן, באמת אני פחדן לא קטן.
כזה שחושש לשבור את החרס.
מבקש את הסדק המתאים להיחלץ.

בינתיים אני כאן.
מטופף בזהירות.
מנסה שלא להפר את האיזון הנובט מתוכי.

חסרות לי עדיין מילים.
כמו המילה שלא נאמרה עד סופה...
כשאדע את המילים אומר אותן.
אני מבטיח לך שדות!
נכתב על ידי , 15/11/2005 12:31   בקטגוריות עור הלב  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/11/2005 10:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)