לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

החלטה סתווית


היום לפני 30 שנה הוא מת.
הרודן פרנקו, ויש לי מה לכתוב על הזיכרון הספרדי המתעורר.
אירועים שדווקא אנחנו עם הקיטוב החברתי הקורע את החברה שלנו, כדאי שנפנים ונלמד.
אכתוב ביום אחר.
ביום שבו אצליח להתמקד על מילים נכונות.

כי היום אני סוחב עוד מעט את עננת העצב של אתמול.
החלטתי, וזה לא היה קל, לדחות את הביקורים שלי בארץ.
עד שאחליט אחרת.
החלטה שהיא בניגוד לרצון עצמותיי.

וכלכך למה?
משום מצב בריאותי שלא יצליח לעמוד בסערה רגשית נוספת.
שלושה חודשים מאז ביקורי האחרון,
וגופי רק מתחיל עתה להתאושש מהחוויה הגדולה והמסעירה והמטלטלת שעברתי בארץ.
הסיפור ביני לבין ארצי מטלטל אותי כל פעם מחדש.
המלחמה ההיא.
סיום הנישואים שהיו לי פעם.
האישה שפגשתי שוב במסע העתיק שלי.
החוויה של ביקור בישראל לא קלה היא לי.
והתוצאות, תמיד יש להן השפעות גופניות חריפות.

אתמול סיפרתי על החלטתי הקורעת לבנגדול והוא נהיה כלכך כלכך עצוב.
ואני נקרעתי מעצבונו,
ומכך שלא אראה גם את בנו, בנבני היפה והאהוב.

ולאחר זמן גם שמחתי בהפוכה.
כי יחסי האהבה אשר קיימים ביני לבין שני בניי,
הם המתנה הכי גדולה שהחיים העניקו לי.
הקשר העמוק שמגיע לכל ריקמה אפשרית.
שנושק את נשמותינו.

הרי משום כך אנו כה נעצבים שהחיים הפרידו בינינו,
מרחק של ים עם חומות של גלי הרגשות שסוערים בי.

אני מקווה שבעוד שבועות או חודשים,
כאשר אתחזק במידה הראויה אבחן שוב את יכולתי הרגשית והפיסית לבקר בישראל.

ובינתיים אני שמח באפשרות שישרא העניקה ומעניקה לי יומיום ומחדש.
להיות מעט בישראל יפה כלכך.
לבקר בבתים שלכם, חברים אהובים.
לזכות במנת תמיכה.
להפיץ מיכולת אהבתי בבתיכם, חברים מקסימים שכמוכם.

ולפני פרידה, אני רוצה לשלוח איחולים חמים.
לך נונה, החברה הכי יקרה לי בישרא.
מחר יום מבחן עבורך.
גמכאן אני שולח לך ברכות רבות וחמות להצלחה.
אני שולח לך מהאור בליבי, אשר שמור לך.

  בהצלחה לך יקרה
נכתב על ידי , 19/11/2005 13:07  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-20/11/2005 22:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)