לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

זוג מהשמים


כבר כתבתי מאתמול בלילה ארבע גירסאות של תחושותיי.
התחושות מהם יצאתי צבוט עור מהקונצרט אתמול.
מקסים וֶנגרוב (Maxim Vengerov) בהופעה עם התזמורת הסימפונית המקומית.
ארבעה גירסאות שהנחתי אותן בצד.
כי אני לא מצליח להעביר מה שקרה שם.
מדהים, זו מילה פחותה למה שהתחולל אתמול.

חוויה שלא תישכח.
פעם ראשונה שראיתי שלכלי יש נשמה. ללא ספק!
לא סתם כלי, כינור סטראדיבריוס משנת 1727.
כינור קרויצר.
אני מניח שלא כל כנר מסוגל להתמודד עם הכלי הזה.
מי שמסוגל לכך זוכה ומביא אושר רב לשומעיו.
בהתחלה ונגרוב ניגן איתו, מחפש את השביל הנכון להגיע לליבו של הכלי.
וכאשר הוא צלח את הדרך שאולי ידועה למעטים מספר, הכלי התחיל לנגן.
הוא מנגן וונגרוב דוהר אחריו.
שניהם מתרוממים ואחריהם כל הנגנים.
ואני לא הבנתי מה מתרחש.
וצבטתי את עצמי הלוך וחזור, כי תחושת העור נעלמה לי.

עוד לא הבנתי מה קרה שם, אך אני יודע שזכיתי.
זכיתי לשמוע את הכנר אולי הגדול מכולם היום.
אין מה שהזוג הזה, ונגרוב בן ה- 29 וקרויצר בן ה- 278, לא יכולים לעשות.
כנראה שעוד צפויה להם ולנו עוד הרבה חוויות מרגשות.

הסיום מצא את הקהל ההמום עומד על רגליו ומריע ממושכות לכנר הגדול.
התזמורת התחילה ברקיעות רגליים קצובות ואז נעמדה כולה.
מוחאת כפיים ומשתחווה למאסטרו.

כך דקות ארוכות כולם מוחאים ומשתאים והאיש הקטן עומד במרכז ושולח נשיקות ולב אל הקהל והתזמורת.

במילה אחת, וואווו!!!!
ובעוד מילה, Wawaweewa!!!!

התבוננות בדף הבית של ונגרוב גילתה לי שהוא מגיע לישראל לסידרה של כמה הופעות במרץ.
מומלץ בכל לב.

נכתב על ידי , 26/11/2005 11:59  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/11/2005 02:12



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)