לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

אור מבויש


יום סוער מאוד.
כלכך מנוגד ליומי שחדר מהחלון.

היו לי ארבע שיחות אתמול.
עם שתי נשים מופלאות.

שיחות ששיקפו לי את עצמי.
שתי נקודות מבט.
שני מרחקים שונים.
כל אחת הביאה לי בדרך שונה,
מגע לאוויר הריק אשר בדרך כלל מקיף אותי.
מילאו בי משהו מבקש.
כלכך הרבה התרגשות ושימחה הן הביאו לי.
תודה.

השיחה האחרונה אספה את האור הנטוש,
מריצפת חדרי.
כל היום הוא ניגר מבויש מפינה לפינה.
מבקש את הסדק הנכון לפרוץ לליבי.
רק לעת חצות הצליח.
ולא בעזרת הכסיל שנקרא שדות.
אוי כמה טיפש הייתי כל השבוע.
תודה לך אישה מתוקה.
יקרה מכל!

סחרחורת עלתה ממני, וגרמה לי להקיא.
הקאתי והקאתי והקאתי.
לאחר זמן כבר לא היה בקיבתי אלא רעש חמרמר.
ללא צבע וללא ריח.
רעש צורב ושורף.
רעש כבד כלכך, אשר לא רצה לעזוב.
האור שחדר הכריח אותו לעזוב.
זכיתי.
לא בהרבה, אני יודע.
בהמון, אני מרגיש.

נִשְׁטַפְתִּי בְּאוֹר
כָּבוּי כְּעָנָן
שֶׁל שְׁקִיעָה

פִּרְכּוּסֵי שֶׁמֶשׁ
הָלְמוּ בְּחֶזִי
קְצָת לִפְנֵי לֵדָה

זוֹ תִּקְוָה
נכתב על ידי , 27/11/2005 02:04  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-29/11/2005 20:18



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)