לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שימחת היום


יומולדת 58.
59 פעמים שהיום הזה מפציע בחיי.
חלקם שמח יותר.
בחלקם הייתי מוסתר מעצמי.
והיום הוא שונה.
לא דומה למה שהיה וכנראה למה שיהיה.
תחושה של משבר.
של התעצמות תחושות.
לנקודה בה העצבים מגורים מאוד.
הרבה שימחה שפורצת אלי מכל עבר.
בחיבוקים
בנשיקות
במתנות
בדברי מלל
בעיניים מביטות.

התחושה חריפה מאוד.
כמעט בלתי נסבלת.
שעוד רגע יִקָּרַע בי משהו.

משבר.

צריך לבטל את היום הזה.
אני מעדיף במקומו לחגוג כל יום.

רק מזכירים אותה והיא עולה מחייכת.
החגיגה היומית עולה מאי שם ומביטה בי.
כאורחת לא קרואה למסיבת יום ההולדת שבי.
האם אני רצויה כאן?
הרי ביום הזה השימחה פורצת מכל עבר.
ביום זה אני מיותרת.
אחזור למעוני הפנימי.

ורגע לפני שהיא פונה ממני אני מחבקה.
מניח אותה בראש שולחן הקרואים.
כאורחת הכי חשובה של היום הזה.
היא הרי הביאה אותי מיומולדתי הקודם עד היום.

אני מודה לה לשימחה הזו.
זו שמקימה אותי כל יום ממיטתי לאור לשמש.
זו שמניעה את מחוג העשייה שלי.
הרוכבת על שעון השניות הפנימי שלי.
מעירה את החיים שבי.
לפכות עוד ועוד.

וגם היום.
היא ממתנת את הצריבה בעצבים.
יודעת את האיזון הנכון עבורי.
מייצבת אותי.
מאזנת.

עונג שקיימת בי המתנה הזו.
של השימחה היומיומית.

אולי אליה התכוונתי כאשר כתבתי:
הִנֵּה אַתָּה
מִתְרַפֵּק בְּבֵית גּוּפִי
מִשְׁתַּבֵּחַ מִלִּבִּי
מָלֵא גִּיל מֵהַמַּיִם הַמְּפַכִּים
אַף
מִצְטַיֵּר מִשִּׂפְתוֹתַי
מַבְלִיחַ כְּכוֹכָב בְּסַעֲרָתִי




מזל טוב לי!
נכתב על ידי , 6/2/2006 10:42  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-20/2/2006 20:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)