לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ברכות לאחי


לפני שנתיים הייתי בחגיגה גדולה.
הייתי חלק ממה שהפך לידידות עמוקה.
לליווי.
לרכישת אח יקר.
אז הייתי פחות מחודשיים בישרא.
ובחוש ידעתי כי מצאתי אהבת איש כאן.

הנה חלפו להם שנתיים.
ודווקא ביום המיוחד שלך טליק, לא אהיה כאן.
אהיה בין שמיים לארץ.
ושאני אוותר על ברכה?
נו באמת, הרי אחי אתה, חוגג שלוש שנים כאן.
ושלוש שנים שלך משולות לעשרות שנים לפחות.
באהבתך, באיכפתיות שלך.
ב- care שאתה מפיץ לכל עבר.

היכרתי אותך כפנימי גובלן.
אחר כך כפותח דלת לעולם.
היום אתה שוב פנימי גובלן.
באמת אתה אורג את הגובלנים המקסימים שלך לעולם.
פותח דלת וגם בא בדלתות פתוחות.
אצלי אתה נכנס גם ללב.
ואני יודע שכך הוא אצל רבים שכאן.

איש מיוחד.
איש.
אדם.
תמיד פנוי.
מחפש את מצוות החברות.
מגיש אהבה.
רק שיקחו.
יש לך עוד ועוד.
ליבך גדול ועצום.
ואנו מתכבדים.

לפני שלוש שנה פתחת ב"סתם הגיג".
אחרי חודש, אבוי לנו. חשבת לנטוש.
טוב שלא נתנו לך.
רווח לי. נשארת.

פעם היית רק דמות וירטואלית עבורי.
היום אתה גם דמות נוכחת.
עם משפחה מקסימה.
חי ופועם בתוך ליבי.

כלכך מקווה שתישאר כאן עוד ועוד...

מזל טוב אחיקר

נכתב על ידי , 30/5/2006 01:36   בקטגוריות חברים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)