לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מילים של שורה אמצעית


בסיכום שאני יודע לעשות,
יש תמיד שורה של אמצע.
מין שורה שסביבה הכל מסתדר.
מה לעשות והשורה של אמצע הזו מסרבת להיות מתוקתקת.
היא כאן וקיימת,
אך היא פולנית מידי כנראה להיכתב.
שתישאר לה בפינה החשוכה והקרה, עד שתגיע גם אליה קרן השמש.

בינתיים מצאתי מיני מילים מתגלגלות סביב האמצע וגם בשוליים.
מילים נכתבות.  משהו כמו סימני חיים.

אה כן, גיליתי שנשים יודעות סימנים.
טוב, אז לא גיליתי באמת.
אלא נוכחתי שוב בכך.
תן להן סימן והן נוגסות בו כבסטייק עסיסי.
יודעות את מרכיבי המזון ומסלול העיכול שצפוי לו לסטייק.
ועוד לפני, את עונג הטעמים והריחות העולים ויורדים מליבן.
מפליא כמה הן יודעות ואומרות דברים נכונים.
של פעם ושל עכשיו.
עתה נותר לי לצפות לימים שיצטברו לחודשים וייצרו את השנים.
אני ממתין שוב לאותה היווכחות כמה הן יודעות הנשים.

אני לעומת זאת מצליח להבין רק כאשר הסימנים חוברים לחבריהם.
בוראים שיחות עם אלוהים.
בדרך כלל אחרי הסימן (המשפט) השלישי אני מצליח לראות כיוון.
לעיתים אפילו קו שלם.
אך לך תזכור מה היה הסימן הראשון.
או מתי הוא בכלל הופיע בחיי.
השיחות האלה חושפות את מוגבלויותיי.
אולי זה (גם) תפקידן.
לפחות אני יודע שכך אני...

אני נורא משתדל להשתפר.
להקשיב לאלוהים.

התחיל ממסרון שנשלח אליי
המשיך בפתיחת ערוץ חדש
(לא ידעתי שיש לי אותו...)
כינו אותי קדוש
שוב ושוב
(כן, זה פספס אות כוונותי. אני אולי יכול להיות הרבה דברים, אבל קדוש?!
אולי התכוונו לומר לי שאני קדוש פולני. כי הרי אני קורא המון על קדושים פולנים. כנראה שדבק בי משהו משם... אולי.
)

גם הצעד שייחלתי אליו פגש אותי
גם נישקתי נזירה

היה עוד צעד וחצי
ולא בכדורסל.

במטוס חזרה ישבתי ליד חשפנית.
המפורסם שישב לא רחוק ממני נורא שמח (אני חושב) מהמסירה שלי (אותה אליו).
אשתו פחות.

זה מעין שורה אמצעית בסיכום.
המילים של לפני והמילים של אחרי
יעלו ויאירו
כך אני מקווה.
בינתיים אני מעט מגמגם...

כן, חברים שלי.
שבתי.
לכמה ימים...

כמה טוב להיווכח שאהבה ו-care הן הרבה יותר ממילים.
הרבה הרבה יותר.
השילוב שלהם מהמם.
נסו ותיווכחו.
נכתב על ידי , 17/6/2006 15:13  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיה ב-21/6/2006 18:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)