לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

כנפי מלחמה


אני חי רחוק.
אך לא משנה מה אעשה ולאן אלך.
הארץ הזו הולכת איתי לכל מקום.
כמו חמצן.
וכאשר מתרחש משהו שם, בארץ מכורתי,
חבל הטבור שאליו לנצח אני קשור, שולח את זעזועיו לבטן שלי.

שוב עולים צליליה הבוטים והגסים של מלחמה באוויר.
אני כלכך רחוק מכם ומהארץ שידעה כה הרבה מלחמות.
אני יושב כאן.
מעט צמוד לחדשות.
מעט באינטרנט.
מנסה להמשיך ולחיות את שגרת היום.
אך השיגרה הזו מסרבת להמשיך.
האוויר נתקע במורד הגרון.
ועד שהוא מגיע ליעדו עוצמתו שולפת זיכרונות.
כנפי המלחמה מועכות שוב את המעיים.

אתמול הגיע חבר טוב לביקור.
ישבנו בים ובין קלאמרי ואבטיח קר, שבה לבנון והתפרשה במקומותיה ואתריה המאוסים מאז.
כמה תיעבנו את התזכורת הזו.
חברי הציע שנעבור שולחן, כי את השולחן הזה לכלכנו די.
אנחנו עברנו.
מה שקורה בלבנון לא כלכך.
הלוואי והיה אפשר, כך במחי ניגוב שולחן לפתור.
הלוואי.

מכאן אני שולח אליכם חברים את נוכחותי.
גם בימים שכאלה.
מקווה שלא נשקע שוב בבוץ.
נקווה שהזרוע שהפעלנו בלבנון תביא לפתרון.
כולי תפילה
נכתב על ידי , 13/7/2006 20:03  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/7/2006 18:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)