לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ישראבית


הרבה תחושות ישרא העניק ומעניק לי.
הרבה מתנות וקשרים ומראות.
וכל פוסט שלי ייצג זוית או מראה או פינה שניסיתי להראות.
אך מכולם עולה בי התחושה הכי חריפה של בית.
כן, ישרא העניק ומעניק לי בית.
וירטואלי במהותו עם הצצות פה ושם לכמה משוכניו שהם בשר ודם.
כנראה משום שאני נמצא כלכך רחוק מהמגע הפיסי של ישראל,
בא המקום הזה והעניק לי מגע הכי קרוב שאפשר בלי להיות שם בישראל באמת.
סביר שאם הייתי חי בישראל לא הייתי מגיע לכאן בכלל.
ואם הייתי מגיע, כתיבתי הייתה שונה לחלוטין מזו שמאפיינת אותי כאן כבר שנתיים וחצי.

עד שהגעתי לכאן לא ידעתי שאני באמת חסר בית.
התנהלתי בעולם המוזר מעט שאני חי בו בניסיון לפצות ולברוא עולם חדש שאוכל לקרוא לו בית.
ובא ישרא לחיי והבנתי כי כלום באמת לא יכול להחליף ולבוא במקום הבית שישראל העניקה לי רוב ימי חיי. ישרא פתח לפניי צוהר לעולם שעזבתי מאחור. איפשר לי לאמץ שוב את השפה הריחנית שאני כה אוהב. איפשר לי להביט פנימה ולא לפחוד. לתת לפחד לחלחל ולהמריא אותי למקומות עמוקים יותר בי ובחיי.
כן, כמה שזה מוזר, מתוך תחושת ההומלס שישרא חידד בי, מצאתי את ביתי שלי והוא אני. תחושת ההומלס לא חלפה, אלא שהיום היא מובנת יותר. ברורה לי הרבה יותר ואיני מתכחש לה.
הרבה תודה לישרא על אשר הביא לי והראה לי וחידד והפנים בי.

ישרא זה לא רק מקום ואתר וירטואלי.
ישרא מורכב מקשת אינסופית של אנשים, אשר את חלקם זכיתי להכיר.
בין אם וירטואלית ובין אם בנגיעות מועטות בחיים הממשיים.
עבורי ישרא מורכב מכם.
מהאפשרות להציץ ולהתחבר אליכם אנשים יקרים.
גם אם אני לעיתים נעלם בנפילות שלי ויורד למחילות חיי.
תמיד תמיד אני שב לכאן.
כי כאן חברים יקרים ויקירים זה הבית שאין לי עתה.
הבית הישראלי עם השפה הנושמת ונושפת בי.
עם הקשר הכי אינטנסיבי שיש לי עם אשר מתרחש בחיים של אנשים בישראל.

עוד יכולתי להכביר במילים, אך אני בטוח שהבנתם את הבית שאני מצאתי כאן.

מתוך כך אני מקווה שישרא ימשיך להתקיים לעוד ועוד.
ולפני סיום, אני רוצה להודות ליריב אשר לולא הוא, הרי לא הייתי כאן וגם אתם לא.

חיבוקים ונשיקות
אהבה ו- care

שדות
נכתב על ידי , 24/8/2006 19:16  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סמדר ב-3/9/2006 19:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)