לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ואולי אני בכלל תתרן


שלושה ימים שהריח שלי נטש אותי.
הייתי מודאג.
כי לחיות בלי הריח שלי זה כמו לאבד חלק מזהותי.
כלכך שמחתי הבוקר למצוא את ריחותיי כמו בכל בוקר טוב.
לא משנה להיכן אני הולך ומה מעשיי, תמיד אני יכול למצוא את טביעת זהות הריח שלי במקום.
כך שלאבד את טביעת הריח שלי בביתי היה מאוד מדאיג.
שלושה ימים שנמחצתי בין גב שמסרב להתיישר למערכת עיכול מאוד מגמגמת ולוחצת.
כאילו מישהו לחץ אותי כשפופרת ומיצה מתוכי את מקור ריחותיי.
הבוקר השפופרת התמלאה שוב בקרם של חיי.
והוא מדיף את ריחותי כמימים ימימה.
עוד ריח ישן ומוכר עלה ממעמקים.
הריח שחיפשתי בחודשים האחרונים.
ריחה של אישה.
בחדר 109 עדיין לא מצאתי אותו.
הוא התחמק ממני ותעתע בי בלגלוג.
מסרב לחברני אליו ולהתעטף בריחותיי שלי.
לא כמו ערבה חסרת טעם וריח ואפילו לא כמו לולב חסר ריח ובעל טעם.
כל שביקשתי היה רק ריח כמו של הדס. חשבתי שאפשר להתנהל ולהתחבק רק עם ריח ללא טעם.
אולי משום כך לא הצלחתי ולוגלגתי על-ידי הנערה.
שכחתי לבקש ולחקור גם את הטעם ולא רק את הריח.
שכחתי להיפתח אל האתרוג המכיל הכל.
עדיין אינני יודע אם שכחתי בכלל, או פשוט נתקלתי בחוסר יכולת.
אימפוטנציה של ריח שרק תתרן יוכל להבין בה.

הבוקר האחרון נפתח כמו היום שלפניו, בריחות שנבלעו כולם על-יד הטפטוף המתגבר מאחריי.
עמדתי בחלון הפעור לרווחה לעולם ולפתע הגיח פרץ אדיר של גל ריח אתרוגי מאיזו נקודה עתידית שלא הכרתי.
ברק הריח היכה בי את דרכי לשם.

גם הבוקר חשתי את טעם האתרוג שבדמי ואני יודע כי הוא חי בי עדיין.
כלכך הרבה ריחות וטעמים מתרוצצים בי עכשיו.
הם עוד ימצאו דרכם גם לנייר ולמסך.
כך יודע אני בעצמותיי המריחות טעמים חדשים ועתיקים שבי.

ועדיין אני לא בטוח אם תתרן אני...

נכתב על ידי , 30/8/2006 14:37   בקטגוריות חדר 109  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/9/2006 21:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)