לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

מהאדום האדום הזה


"המשקוף הזה סומן בדם"... כתבה עלמה


והנה נולד פוסט שלא כיוונתי אליו.  דווקא רציתי לברך את כל ישראל בפסח טוב ושיפסחו סופסופ הרעות מישראל.  אך נזכרתי לפתע בכל האדום של חיי.  והיה הרבה ולא רק מלחמות אשר שאבו מהאדום הפרטי שלי על האד(ו)מה הכללית של 2000 שנות אבולוציה חברתית-דתית וקידוש וחולין שלא ברור היום בדיוק למה ומדוע.  זה לפוסט אחר וכעת לענייני האדום של פסח זה.  ועד לאדום של ביקתתי בהרים.


 


נזכרתי בביקור שהיה לי פעם בפסח בביקתה הקטנה בהרים. היא יצאה לה ביום שהתחיל ולא ידעה על מנגנון הפתיחה של הדלת וקבוצת שיער שלה עם כנף חולצה מוכתם בדם נלכדה בין משקוף לדלת... מה שגרם לי להתעורר. מה שגרם לה להישאר. צבענו את המשקוף באדום, לזכר...


אומנם היא עזבה כבר, אך המשקוף תמיד אדום.


 


הרבה אדום התחלף לי בחיי אך כמה אדומים ואדומות לנצח חיי גורמים לחייך.


ונערה אדומה אחת ואין שנייה לה אשר גרמה לליבי חיוכים עת החיוך היה ממני והלאה.


לה אני מקדיש את ברכת החג הזו.


 


בכמה עמל עד שעליתי למדרגתך ר'ר'ר'


 


עונָתה נענתה


נועם הנאה


אדום מענה


אין נעימה


ממנה


 


מען מעונה


עונה למעני


אדום יענה


אוני מתענה


נענה


 


עולה נעימה


מאונה


אנא אדום ענה


אני נענה


לעונתך


 



 


למה לנקד?  עם כל המשמעויות להכפילה ולשלשה.  כך הגרסה בוהקת מול ארון בגדי המשמעות והיא עוד תלבש צורה, תגרה, תשעשע, תנעים, תוביל לעוד...  ובינתיים ממתיקה היא מעט את המריר.



 


נכתב על ידי , 7/4/2004 12:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-14/6/2012 12:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)