לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פתית שלג


שבתי לביתי ממסע מאוד מיוחד לי בפולין.
גיא הריגה שניסיתי למצוא בו חיים שהיו.
ואכן מצאתי יותר מכפי ששיערתי או ידעתי.
חיים שנקטעו וחיים שממשיכים.

נסעתי בפחד גדול ממה שעלול לקרות לי.
כאילו שאני הוא החשוב כאשר אני מגיע לשם.
מהר מאוד קיבלתי את הפרופורציות הנכונות.
אני הכי חשוב לי מחוץ לפולין.
שם הייתי שונה.
סופג ושותק.
נזכר וחי.

אני יודע עתה כי כל מה שאני יודע על התקופה הנוראה ההיא, מעט הוא.
למדתי הרבה במסע הזה.
ועדיין, כל שיש באמתחתי לא עולה בערכו על רחש פתית שלג אחד.
רעש פתית שלג אחד בנופלו על הארץ.

למדתי שיעור גדול בפרופורציה אישית.
כבר הייתי בשיעור הזה.
אך הפעם נכנסתי אליו ביודעין ומפתח אחר.
ומצאתי הרבה שחיכה לי כל השנים להתחבר נכון אלי.

כמה מוזר וביזארי לקבל כוחות דווקא שם בגיא ההריגה.
למדתי שם כי ללא אהבה ו- care לא הייתי צולח את המסע הזה בשלום.

והנה אני כאן וטוב שכך.
נכתב על ידי , 14/9/2006 21:39   בקטגוריות מסע בפולין  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-17/9/2006 11:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)