לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

בין שני עולמות


תקופת הזמן הזו של השנה תמיד מחזירה אותי לשם.
אני כבר יודע, כי מאומה לא יסיר את הקללה הזו.
בור יום הכיפורים נמצא שם.
בי.
ממתין לי.
הוא החור השחור אשר מעוות את מסלול קיום החיים שלי.
בתקופה הזו, הפלנטה של חיי מגיעה סמוך מאוד לשדה המשיכה של החור השחור.

בתקופה הזו אני חש ביתר שׂאת כמה אני תלוי בין שני העולמות.
הבור שנפער שם אז.
וארץ החיים שבה אני חי.
כל שנה אני לומד יותר להלך בארץ החיים.
להפחית את סכנות הקיום שהחור השחור טומן עבורי.
אני מזכיר לעצמי את קיסמה של סבלנות.
מול תהומות הפחדים ועוצמת המחסומים.
אני יודע גם כי מצויד אני בכל העושר שצברתי בחיי למסע.

אני נותן לעצמי ליהנות מהגילויים הקטנים של החיים.
ממראה, מריחות, מעדינות, מיופי.
שבי ובאחרים ובסובב אותי.
כל כך הרבה חדרים גיליתי וממשיך לגלות בארמון חיי.
אני מנסה ליהנות בכל אחד.
להתבשם.
להשתכר.
ולהמשיך הלאה במסע.

בכל שנה מתרחשת בי לידה.
כל שנה מחדש.
זה מעבר לאשר תלוי בי.
אלה חיי.

במסע שלי אין מקום למלאכים.
זהו מסע של איש.
בשר ודם ורוח.
חוזק עם חולשה.
עוצמה עם רפיון.
כל צבאי יוצא איתי למסע.

חולשותיי יזדנבו לאיטם.
ינשרו בסיבובים הקשים.
ואמצא את עצמי בוטח יותר.
קליל יותר.
מחוזק יותר.
בישורת.
לעת זריחות חדשות של חיי.

ומכאן, ממש מכאן רק אהבה ו- care
נכתב על ידי , 26/9/2006 20:07   בקטגוריות נערים בלבן  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-24/4/2012 17:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)