לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

נשיקה פתיחה


שפתייך חושניות כך כך, מזמינות אותי לבוא במעונן, שומרות עבורי את סוד פיך הבשל. מתקרב אל פנייך וחש בהבל נשימתך הצורב על פני. החום מלטף באהבה את לחיי, לוחש לי את סוד אהבתך, את ההבטחות המחכות לי בפיך, שם פנימה אבוא בעוד רגע. אני נלהב מהציפייה ללשונך, להתמסרות של ליבך. אלה ועוד מצפים לי.

נוגע ברפרוף מלטף בשפתך העליונה ומופתע מרכותה, מגמישותה. כל כך רוצה לנשק אותך תמיד. כל כך מתאווה וחושק באלה השפתיים. אדמומיות מכסה את שפתייך ואני נוגע ולא מאמין כי נפסקות הן עבורי באיטיות מלהיבה, בהזמנה שאין עמוקה וטובה ממנה. לוקח את שפתך העליונה בין שפתיי ומלטף אותה בלשוני.

את רוטטת תחת מגעי ומתרפקת כולך לאורך גופי. ההרגשה כל כך טובה, ממחישה לי את העומק שמצפה לי, את העוצמה המתפרצת ממך. אני חש את שפתך מתפרצת אל פי כרוצה לטעום את טעם האדמה החבוי בי. לשוני מתגלגלת על שפתך מחפשת כל קפל חבוי מגלה כל טיפת אהבה החבויה בגבשושיות שפתך.

שפתך התחתונה עוטפת את שפתי, מלטפת, אוהבת. חום גופך זורם אל שפתי דרך שפתך. את מוצצת ויונקת את שפתי, כמבקשת לגלות את סוד דמי, את אהבתי החבויה. מבקשת את שפתיי ומבקשת את ליבי. שפתיי מתמוגגות תחת לחץ שפתייך. אני מסתחרר ומבקש את נשימתך, שתרכיבני על מרכבתך, שתביאני לבית אושרך. את משובחת באהבתך, מרטיטה את ליבי אלייך. אני אוהב את יכולתך, את התמסרותך לנשיקתך. אני מסור לאהבתך.




לשוני חודרת בין שפתותייך אל עבר פה אהבתך, ומגלה את לשונך הממתינה, הרוטטת מול לשוני שלי. מתגלגלות לשונותינו האחת על השנייה, האחת בתוך רעותה. עצביי קופצים עם כל מגע לוהט של לשונך. את גונחת אל מול ליבי ואני גונח אלייך באהבה רבה. לשונך חוקרת את חיכי ואני מרגיש את העולם מתנפץ בראשי. עומק מגעך כאוקיינוסים כולם. עומק רגשותיי אלייך מפעים את האדמה מתחתינו.

לשוני מלטפת את שינייך ומחפשת את פנים שפתך העליונה. כל כך חלקה שפתך, כל כך חבויה. כוורד רדום מתעוררת שפתך אל מול לשוני. מתלהבת ומפעימה את דמי. מאיצה את זרימת רגשותיי. אני חש את לשונך חוקרת את לֶחיי הפנימית ואיני יכול לקלוט יותר את העולם סביבי. הכל חשך סביבי ורק אור נשיקתך מאיר בשמי אהבתי. אני נצרב אל מול מגעך, ליטופייך טובעות את שמך, את אהבתך בעצמותי.

לשוני משתלחת אל מעמקי פיך מגששת את מעלה גרונך ואת גונחת כמבקשת את עזרי, את אהבתי. מתגלגלת נשימתי אלייך במרעומי אהבה. ועם כל גלגול לשון שלך ועם כל גניחה שלך אני חש איך מוחי נצרב באהבתך הרבה. אני נטרף על ידי נשיקתך ואיני יכול לחדול. ממשיך לנשקך בכל עבר, מודרך על ידי אנחותייך, מובל על ידי גופך הרך מול גופי הכמה. ואיך אוכל להפסיק ונושם אני דרכך ומקבל את מתנת החיים ממך אהובתי.

אני בולע כל טיפה של אהבתך אלי ואיני שׂבע, מחפש בכל ממלכת פיך ולשונך ומגלה אוצרות חבויים. לכל אשר אפנה רק אהבה וריגושים. אני מתלהב ממגע לשונך בחיכי, ממציצתך את שפתיי הפנימיות וגל נוסף של פיצוצים עובר בליבי ומשם למוחי. ריאותי מלאות את להבתך ואני שומע את לחישות ליבך, מרגיש את הלמות דמך. את מתערבבת בי. איני יודע יותר היכן אני מתחיל ואיפה את ממשיכה. אני ואת אחד ואחת המה. דרך לשונינו ושפתותינו דמינו הופך למפל אדיר של אהבה הגולש לאורך ובתוך גופינו בכדי ליצור את אהבת האחד, בכדי לברוא את הגוף האחד, גופינו החדש.

נשיקתך מטריפה את חושיי, לטיפות לשונך לא מרפות ויונקות את אהבתי לליבך. עוד ועוד את מגששת וחוקרת, מוצצת ויונקת, כל טיפה, כל פינה וכל קפל עור מוחלק על ידך, מגלה את סודותיו לך אהובתי. נשיקה נישקתיני ואת ליבי מצאת. איני שבע מליבך הנגלה לי, ממראה פיך הנהדר המלהיב, מחושניות המגע, מצריבות ריקמותייך. את היא כל אשר חפצתי. לא עוד נשיקה אחרת, רק נשיקה של רוחך אבקש ואוהב. רק את חיבוק לשונך לאורך לשוני אני מחפש. רק אל תחושת שפתייך מהדקות את שפתי אלייך אתאווה.

נכתב על ידי , 13/4/2004 11:08  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-8/6/2012 13:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)